Ford Mondeo 2010 Hečbeks
Labs ģimenes autiņš. Uz šo pārsēdāmies no VW Polo, ilgi briedām.
Auto no Beļģijas (163 tūkst. km) ar ļoti labu komplektāciju - ir pilnīgi viss izņemot DVD, lūku un lukturu mazgātājus. Ļoti gribējām gaišo ādas salonu, elektriskos krēslus priekšā, navigāciju, kruīza kontroli, multistūri un automātisko klimata kontroli. To visu ar uzviju arī dabūjām. Iepazinām un ...
visas Ford Mondeo atsauksmes
Šī Ford Mondeo paaudze tika ražota no 2010.gada janvāra līdz 2014.gada janvārim. Mums ir informācija par 11 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Ford pieejami pieci benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.6 līdz 2.0 litriem un jaudu no 120 līdz 240 zirgspēkiem un četri dīzeļdzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 2.2 litriem un jaudu no 115 līdz 200 zirgspēkiem. Latvijā Ford Mondeo visbiežāk sastopams ar 2.0 litru dīzeļdzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 2.0 litru benzīna dzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (7 versijas), gan automātisko (4 versijas) pārnesumu kārbu.
Ford Mondeo 2010 hečbeka vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 6.8 līdz 7.9 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 5.3 līdz 6 litriem uz 100km. Ekonomiskākā Ford Mondeo 2010 hečbeka benzīna versija ir Ford Mondeo 1.6 120 Hp, kas vidēji patērē 6.8 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais Ford Mondeo 2010 hečbeka dīzelis - Ford Mondeo 2.0 TDCi 115 Hp uz 100 kilometriem patērē 5.3 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Ford Mondeo degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 19 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +17% benzīna motoriem un +21% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Ford Mondeo modifikāciju
Ford Mondeo 2010 hečbeka CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 158 līdz 184 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 139 līdz 159 gramiem uz kilometru. No Ford Mondeo ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir Ford Mondeo 1.6 160 Hp, kas vidēji saražo 158 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no Ford Mondeo dīzeļiem vismazāk CO2 izplata Ford Mondeo 2.0 TDCi 115 Hp - 139 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 7.5 sekundēs ieskrienas Ford Mondeo 2.0 240 Hp versija, savukārt visgausākais ir Ford Mondeo 1.6 120 Hp, kurš šo ātrumu sasniedz 12.3 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 246 km/h ir 2.0 benzīna 4 cilindru 240 zirgspēku versijai (Ford Mondeo 2.0 240 Hp).
Ford Mondeo garums ir 478 cm, tas ir paliels auto. Salīdzinājumam - Ford Mondeo ir par 2 cm garāks nekā Mazda 6 hečbeks. Ford Mondeo svars (pilna masa) ir no 2050 līdz 2230 kg (atkarībā no modifikācijas), kas ir aptuveni tāds pats kā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem. Ford Mondeo bagāžnieka tilpums ir 486 litri, nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus bagāžnieka tilpumu var palielināt līdz 1390 litriem.
Šis Ford ir relatīvi lēts, Latvijā to var iegādāties vidēji par 5000 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās Ford Mondeo remontu izmaksas gadā ir ap 110 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Ford Mondeo 2010 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2700 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.20 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 55%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 23% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Ford Mondeo lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Ford Mondeo cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs Ford Mondeo novērtēts ar vidējo atzīmi 9.0 - tas ir labāk, nekā vidēji šī vecuma auto (8.2). Draugam šo auto ieteiktu iegādāties 83% atsauksmju sniedzēju.
Ford Mondeo modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Ford Mondeo 2010 1.6 120 Hp
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Mondeo 2010 1.6 160 Hp
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 160 ZS | 6.8 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Mondeo 2010 2.0 145 Hp | 2.0 Benzīns | 145 ZS | 7.9 l/100km | Manuālā (5) |
Ford Mondeo 2010 2.0 203 Hp | 2.0 Benzīns | 203 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (6) |
Ford Mondeo 2010 2.0 240 Hp
Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.5 sekundēs |
2.0 Benzīns | 240 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (6) |
Ford Mondeo 2010 2.0 TDCi 115 Hp
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 115 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Mondeo 2010 2.0 TDCi 140 Hp
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 140 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Mondeo 2010 2.0 TDCi 140 Hp Automatic | 2.0 Dīzelis | 140 ZS | 5.6 l/100km | Automāts (6) |
Ford Mondeo 2010 2.0 TDCi 163 Hp
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Mondeo 2010 2.0 TDCi 163 Hp Automatic | 2.0 Dīzelis | 163 ZS | 5.6 l/100km | Automāts (6) |
Ford Mondeo 2010 2.2 TDCi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (200 ZS) |
2.2 Dīzelis | 200 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (6) |
Ford Mondeo cenas
Ford Mondeo 2010 - 2014 hečbeka cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 2700 € līdz 6500 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Ford Mondeo cena ir zem vidējās - Ford Mondeo ir aptuveni par 34 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma hečbeki (skat hečbeku 2010 - 2014 cenu salīdzinājumu). Iespējams zemā cena skaidrojama ar Ford Mondeo zemo kvalitāti (skat. zemāk), tāpēc iesakām rūpīgi novērtēt iegādājamo auto un neizvēlēties to tikai pēc lētākās cenas.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Ford Mondeo 2013 cena | 4600 € | 5500 € | 6500 € | |
Ford Mondeo 2012 cena | 5500 € | 6000 € | 6500 € | |
Ford Mondeo 2011 cena | 3800 € | 5000 € | 6000 € | |
Ford Mondeo 2010 cena | 2700 € | 3200 € | 4300 € |
Ford Mondeo kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Ford Mondeo? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Ford Mondeo 2010 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2700 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.20 €.
Ford Mondeo 2010 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Ford Mondeo kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Ford Mondeo nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Ford Mondeo nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2010 2011 2012 2013 2014
Ford Mondeo uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Ford Mondeo uzticamība ir ļoti zema. 2022. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 23.9 procentiem šīs paaudzes Ford Mondeo (vidēji 10 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 19%.
Ford Mondeo uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie auto
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie hečbeki
Ford Mondeo 2010 hečbeka papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Ford Mondeo paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
92% Lietus sensors
81% Kondicionieris
73% Metālikas krāsa
66% Kruīza kontrole
62% Regulējama stūre
61% Parkošanās sensori aizmugurē
52% Parkošanās sensori priekšā
38% Apsildāmi sēdekļi
30% Navigācija
29% Elektriski regulējami sēdekļi
25% Aptumšojošie spoguļi
23% Riepu spiediena kontrole
18% Ksenona gaismas
12%
Ford Mondeo 2010 hečbeka fotogrāfijas
Ford Mondeo 2010 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Ford Mondeo 2010 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- mazāk defektu
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- ietilpīgāks bagāžnieks
- zemāka cena
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāk defektu
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- mazāk defektu
- labāka manevrētspēja
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāk defektu
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāk defektu
- zemāka cena
Atsauksmes par Ford Mondeo
Kopā 47 atsauksmes par Ford Mondeo
Labs ģimenes autiņš. Uz šo pārsēdāmies no VW Polo, ilgi briedām.
Auto no Beļģijas (163 tūkst. km) ar ļoti labu komplektāciju - ir pilnīgi viss izņemot DVD, lūku un lukturu mazgātājus. Ļoti gribējām gaišo ādas salonu, elektriskos krēslus priekšā, navigāciju, kruīza kontroli, multistūri un automātisko klimata kontroli. To visu ar uzviju arī dabūjām. Iepazinām un sapratām, cik vajadzīga ir krēslu ventilēšana - tagad nespēju iedomāties ādas beņķus vasarā bez šīs funkcijas... Pie krēsla nekad vairs nepielipsi. Apsilde - tas jau ir pašsaprotami. :)
Patīk, ka vadītāja krēsla un sānu spoguļu iestatījumi piesaistīti pultij.
Cik Polo bagāžnieks tika likts kā tetris, tik šajā mašīnā par to sākam aizmirst.
8 mēnešu laikā auto nav apnicis - vizuāli patīk.
Audio skaņa ļoti laba - laikam 9 skaļruņi bija. (Esmu ar muzikālo dzirdi) :)
Patiktu vēl vairāk, ja būtu mazliet labāka skaņas izolācija - var jau būt, ka riepas skaļākas trāpījušās.
Ziemā pamanīju pirmo un pagaidām vienīgo defektu - pārdegušas ~6 vējstikla apsildes vertikālās dzīsliņas, bet tas absolūti netraucē.
1.6 dīzelītis (85kW) ir pats, pats minimums! Šai mašīnai atbilstošāks būtu 2.0 (jaudu tagad nezinu), jo pašmasa 1600kg. Pats gribētu 2.0 ar automātu.
Ādas stūre ziemā saldē rokas - nezinu, vai ir pieejama, bet prasās apsildāma. Kamēr iesilst, braucu cimdos.
Tīri tehniski par auto neko sliktu pagaidām nevaru pateikt. Kaut kad būs jāmaina bremžu kluči - tā arī būs pirmā iejaukšanās mašīnas agregātos (neskaitot pirmo lielo apkopi, autiņu saņemot).
Panelī nav uzrādīta dzesēšanas šķidruma (dzinēja) temperatūra - pie tās var piekļūt ejot dziļāk izvēlnē. Cik saprotu, ir kompja apdeits, kur dzinēja t panelī redzama uzreiz.
Iegādes gads: | 2015 auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums | 10`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto