Mazda 626 1997 Hečbeks
Uzticams auto, labs dzinējs, ideāla dzesēšanas sistēma (nekad nepārkarst), nav dārgs remonts
visas Mazda 626 atsauksmes
Šī Mazda 626 paaudze tika ražota no 1997.gada jūlija līdz 1999.gada decembrim. Mums ir informācija par 6 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Mazda pieejami trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.8 līdz 2.0 litriem un jaudu no 90 līdz 136 zirgspēkiem un viens dīzeļdzinējs ar tilpumu 2.0 litri un jaudu 100 ZS. Latvijā Mazda 626 visbiežāk sastopams ar 2.0 litru benzīna dzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 1.8 litru benzīna dzinējs. Visiem dzinējiem sadales vārpsta tiek piedzīta ar siksnu, kas salīdzinot ar ķēdes piedziņu prasa biežāku servisu, taču siksnas nomaiņa ir lētāka kā arī šie dzinēji parasti ir nedaudz ekonomiskāki un klusāki (Kas ir dzinēja ķēde un siksna?).
Auto pieejams gan ar manuālo (4 versijas), gan automātisko (2 versijas) pārnesumu kārbu.
Mazda 626 1997 hečbeka vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 7.6 līdz 8.9 litriem uz 100km, bet dīzelim - aptuveni 5.2 litri uz 100km. Ekonomiskākā Mazda 626 1997 hečbeka benzīna versija ir Mazda 626 1.8i, kas vidēji patērē 7.6 litrus benzīna uz 100 km.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Mazda 626 degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 10 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +5% benzīna motoriem un +15% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Mazda 626 modifikāciju
Mazda 626 1997 hečbeka CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 181 līdz 213 gramiem uz kilometru, bet dīzelim - aptuveni 152 grami uz kilometru. No Mazda 626 ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir Mazda 626 1.8i, kas vidēji saražo 181 gramus CO2 uz kilometru.
Visātrāk līdz 100 km/h - 9.6 sekundēs ieskrienas Mazda 626 2.0iHP versija, savukārt visgausākais ir Mazda 626 1.8i, kurš šo ātrumu sasniedz 12.6 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 208 km/h ir 2.0 benzīna 4 cilindru 136 zirgspēku versijai (Mazda 626 2.0iHP).
Mazda 626 garums ir 458 cm, tas ir paliels auto. Salīdzinājumam - Mazda 626 ir par 2 cm garāks nekā Ford Mondeo hečbeks, savukārt 2 cm īsāks nekā Opel Vectra. Mazda 626 svars (pilna masa) ir no 1680 līdz 1770 kg (atkarībā no modifikācijas), kas ir aptuveni tāds pats kā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem. Mazda 626 bagāžnieka tilpums ir 502 litri.
Šis Mazda ir vidējā cenu grupā, Latvijā to var iegādāties vidēji par 900 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās Mazda 626 remontu izmaksas gadā ir ap 110 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Mazda 626 1997 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2000 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.14 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 64%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 25% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Mazda 626 lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Mazda 626 cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs Mazda 626 novērtēts ar vidējo atzīmi 6.7, kas ir zemāks par vidējo vērtējumu šī vecuma auto (7.6). Vērtējumi gan ir diezgan pretrunīgi - gan pozitīvi, gan slikti, vairāk lasiet atsauksmēs zemāk. Draugam šo auto ieteiktu iegādāties 70% atsauksmju sniedzēju.
Mazda 626 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Mazda 626 1997 1.8i
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.8 Benzīns | 90 ZS | 7.6 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 626 1997 2.0i | 2.0 Benzīns | 115 ZS | 7.9 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 626 1997 2.0i Automatic | 2.0 Benzīns | 115 ZS | 8.5 l/100km | Automāts (4) |
Mazda 626 1997 2.0iHP
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.6 sekundēs |
2.0 Benzīns | 136 ZS | 8.1 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 626 1997 2.0iHP Automatic
Jaudīgākā benzīna versija (136 ZS) |
2.0 Benzīns | 136 ZS | 8.9 l/100km | Automāts (4) |
Mazda 626 1998 2.0 DiTD Jūn 1998 — Dec 1999 | 2.0 Dīzelis | 100 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 626 cenas
Mazda 626 1997 - 1999 hečbeka cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 500 € līdz 1100 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Mazda 626 cena ir ļoti augsta - Mazda 626 ir aptuveni par 15 procentiem dārgāks nekā vidēji šī vecuma hečbeki (skat hečbeku 1997 - 1999 cenu salīdzinājumu). Mazda 626 augstā cena var būt skaidrojama ar labo kvalitāti (skat. zemāk), tāpēc iespējams šis Mazda ir izdevīgs pirkums ilgtermiņā.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Mazda 626 1997 cena | 500 € | 900 € | 1100 € |
Mazda 626 kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Mazda 626? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Mazda 626 1997 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2000 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.14 €.
Mazda 626 1997 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Mazda 626 kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Mazda 626 nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Mazda 626 nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
1997 1998 1999
Mazda 626 uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Mazda 626 uzticamība ir vidēja. 2011. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 25.8 procentiem šīs paaudzes Mazda 626 (vidēji 13 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 26%.
Mazda 626 1997 hečbeka papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Mazda 626 paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
65% Kondicionieris
63% Metālikas krāsa
56% Klimata kontrole
31% Kruīza kontrole
19% Lūka
11%
Mazda 626 1997 hečbeka fotogrāfijas
Mazda 626 1997 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Mazda 626 1997 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- tikai manuālā pārnesumu kārba
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- pieejami tikai benzīna motori
Atsauksmes par Mazda 626
Kopā 19 atsauksmes par Mazda 626
Nopirku par sviestmaizi, bija kruīzs, labs maģis. Pārsteidzoši izturīga balstiekārta. Ietilpīgs bagāžnieks. 2.0 dzinējs nemaz arī nebija tik gauss (115zs).
Dažbrīd man likās ka auto ir nolādēts - ik pa laikam nobira tas, kas varēja nenobirt - ģenerators, starteris un citi elektronikas elementi. Plus vēl virsbūve pūst kā pats sātans. Ja esat students vai arī ar naudām ir kā ir - neesiet kārdināti ar šo auto un tā lēto cenu - nepērciet šo miskasti. Pērciet kaut ko citu, kas ir šajā cenu kategorijā - piemēram audi 80, ford mondeo, golf 3 un tml.
Iegādes gads: | 2017 auto vecums 20 gadi) | Lietošanas ilgums | 25`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu