Mazda 626 1992 Universāls
Piemērota inteliģentam braucējam ne garākam par 195 cm, kas 90% ievēro satiksmes noteikumus un 110% regulāri kopj un rūpējās par savu auto, lai nav pārsalis (radiatorā to labāko) un pārkārsis (eļļa vienmēr līmeni un laikus nomainīta, filtrus ieskaitot) un pa sliktiem ceļiem lēnām, lielām peļķēm , tā virs potītēm, apkārt, virsbūvi apstrādāt un savaskot un riepas ...
visas Mazda 626 atsauksmes
Šī Mazda 626 paaudze tika ražota no 1992.gada jūnija līdz 1997.gada decembrim. Mums ir informācija par 4 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Mazda pieejami divi benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 2.2 litriem un jaudu no 90 līdz 116 zirgspēkiem un viens dīzeļdzinējs ar tilpumu 2.0 litri un jaudu 76 ZS. Latvijā Mazda 626 visbiežāk sastopams ar 2.0 litru benzīna dzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 2.0 litru dīzeļdzinējs. Visiem dzinējiem sadales vārpsta tiek piedzīta ar siksnu, kas salīdzinot ar ķēdes piedziņu prasa biežāku servisu, taču siksnas nomaiņa ir lētāka kā arī šie dzinēji parasti ir nedaudz ekonomiskāki un klusāki (Kas ir dzinēja ķēde un siksna?).
Auto pieejams gan ar manuālo (3 versijas), gan automātisko (1 versija) pārnesumu kārbu.
Mazda 626 1992 universāla vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 8.3 līdz 8.8 litriem uz 100km, bet dīzelim - aptuveni 7 litri uz 100km. Ekonomiskākā Mazda 626 1992 universāla benzīna versija ir Mazda 626 Wagon 2.0i, kas vidēji patērē 8.3 litrus benzīna uz 100 km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 10.5 sekundēs ieskrienas Mazda 626 Wagon 2.2i versija, savukārt visgausākais ir Mazda 626 Wagon 2.0 D, kurš šo ātrumu sasniedz 15.6 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 182 km/h ir 2.2 benzīna 4 cilindru 116 zirgspēku versijai (Mazda 626 Wagon 2.2i).
Mazda 626 garums ir 459 cm, tas ir paliels auto. Salīdzinājumam - Mazda 626 ir par 11 cm garāks nekā Audi 80 universāls, savukārt 8 cm īsāks nekā Volkswagen Passat universāls. Mazda 626 svars (pilna masa) ir no 1750 līdz 1840 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 16 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati. Mazda 626 bagāžnieka tilpums ir 430 litri, nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus bagāžnieka tilpumu var palielināt līdz 1315 litriem.
Šis Mazda ir ļoti lēts savā klasē, Latvijā to var iegādāties vidēji par 700 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās Mazda 626 remontu izmaksas gadā ir ap 80 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Mazda 626 1992 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 1800 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.16 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 63%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 31% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Mazda 626 lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Mazda 626 cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs Mazda 626 novērtēts ar vidējo atzīmi 7.4 - tā atbilst vidējai atzīmei šī vecuma automobiļiem. Vērtējumi gan ir diezgan pretrunīgi - gan pozitīvi, gan slikti, vairāk lasiet atsauksmēs zemāk. Draugam šo auto ieteiktu iegādāties 71% atsauksmju sniedzēju.
Mazda 626 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Mazda 626 1992 Wagon 2.0i
Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 90 ZS | 8.3 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 626 1992 Wagon 2.0 D Jūl 1992 — Jūl 1997 | 2.0 Dīzelis | 76 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 626 1992 Wagon 2.2i
Jūn 1992 — Jan 1996 Dinamiskākā versija - 100 km/h 10.5 sekundēs |
2.2 Benzīns | 116 ZS | 8.5 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 626 1992 Wagon 2.2i Automatic
Jūn 1992 — Nov 1996 Jaudīgākā benzīna versija (116 ZS) |
2.2 Benzīns | 116 ZS | 8.8 l/100km | Automāts (4) |
Mazda 626 cenas
Mazda 626 1992 - 1997 universāla cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 600 € līdz 800 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Mazda 626 cena ir stipri zem vidējās - Mazda 626 ir aptuveni par 54 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma universāli (skat universālu 1992 - 1997 cenu salīdzinājumu). Neskatoties uz zemo cenu Mazda 626 kvalitāte ir virs vidējās (skat. zemāk), tāpēc šis Mazda varētu būt izdevīgs pirkums.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Mazda 626 1995 cena | 600 € | 700 € | 800 € |
Mazda 626 kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Mazda 626? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Mazda 626 1992 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 1800 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.16 €.
Mazda 626 1992 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Mazda 626 kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Mazda 626 nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Mazda 626 nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
1992 1993 1994 1995 1996 1997
Mazda 626 uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Mazda 626 uzticamība ir nedaudz virs vidējās. 2008. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 19.5 procentiem šīs paaudzes Mazda 626 (vidēji 14 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 22.5%.
Mazda 626 1992 universāla papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Mazda 626 paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
60% Jumta reliņi
47% Metālikas krāsa
33% Kondicionieris
20% Lūka
20% Kruīza kontrole
13%
Mazda 626 1992 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Mazda 626 1992 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāks degvielas patēriņš
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- mazāks degvielas patēriņš dīzeļmotoriem
- pieejami tikai benzīna motori
- labāka manevrētspēja
Atsauksmes par Mazda 626
Kopā 19 atsauksmes par Mazda 626
Piemērota inteliģentam braucējam ne garākam par 195 cm, kas 90% ievēro satiksmes noteikumus un 110% regulāri kopj un rūpējās par savu auto, lai nav pārsalis (radiatorā to labāko) un pārkārsis (eļļa vienmēr līmeni un laikus nomainīta, filtrus ieskaitot) un pa sliktiem ceļiem lēnām, lielām peļķēm , tā virs potītēm, apkārt, virsbūvi apstrādāt un savaskot un riepas vienmēr godā turēt (gaisu atbilstoši kravai un segumam, savirzi noregulētu, protektoru ievērotu) tad tik sēdies un brauc - lielos gabalos nepievils un stūrēšanas smagums lielas kalorijas neprasīs, lai tik modrība turas.
Vajag pārvest veļas automātu vai dīvānu vai ledusskapi - bagāžnieka vāks kā nīlzirdziņa mute.
Varētu būt drusciņ, drusciņ augstāks auto priekš Latvijas ceļiem.
Varētu būt vēl drusciņ, drusciņ ekonomiskāks degvielas ziņā, tad būtu mans ideālais auto.
Iegādes gads: | 2009 auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums | 100`000 kilometri (7 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1410 € (ap 201 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto