Opel Astra 2007 Kabriolets
Elegants sportisks dizains. Kvalitatīvu materiālu salons ar sarkanu papildus apgaismojumu durvīs. Ādas krēsli ar baltiem dekoratīviem apšuvumiem. Visi pasažieri slavē auto interjeru. Mana modelim ir patīkams moderna dizaina datora centrālais displejs ar dienas un nakts fonu.
Ir sportiskas un touring automātisko vadības sistēmu nomaiņa. Veicot šo uzstādījumu maiņu mainās ...
visas Opel Astra atsauksmes
Šī Opel Astra paaudze tika ražota no 2007.gada februāra līdz 2010.gada decembrim. Mums ir informācija par 8 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Opel pieejami seši benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.6 līdz 2.0 litriem un jaudu no 105 līdz 200 zirgspēkiem un viens dīzeļdzinējs ar tilpumu 1.9 litri un jaudu 150 ZS. Latvijā Opel Astra visbiežāk sastopams ar 1.9 litru dīzeļdzinēju, pārējie dzinēji ir sastopami salīdzinoši reti, nākamais populārākais ir 1.8 litru benzīna dzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (7 versijas), gan automātisko (1 versija) pārnesumu kārbu.
Opel Astra 2007 kabrioleta vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 7 līdz 9.5 litriem uz 100km, bet dīzelim - aptuveni 6.1 litri uz 100km. Ekonomiskākā Opel Astra 2007 kabrioleta benzīna versija ir Opel Astra 1.6i 16V ECOTEC, kas vidēji patērē 7 litrus benzīna uz 100 km.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Opel Astra degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 6 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +7% benzīna motoriem un +5% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Opel Astra modifikāciju
Opel Astra 2007 kabrioleta CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 168 līdz 228 gramiem uz kilometru, bet dīzelim - aptuveni 165 grami uz kilometru. No Opel Astra ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir Opel Astra TwinTop 1.6, kas vidēji saražo 168 gramus CO2 uz kilometru.
Visātrāk līdz 100 km/h - 8.9 sekundēs ieskrienas Opel Astra TwinTop 2.0 Turbo versija, savukārt visgausākais ir Opel Astra 1.6i 16V ECOTEC, kurš šo ātrumu sasniedz 14.1 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 237 km/h ir 2.0 benzīna 4 cilindru 200 zirgspēku versijai (Opel Astra TwinTop 2.0 Turbo).
Opel Astra garums ir 448 cm, tas ir paliels auto. Salīdzinājumam - Opel Astra ir par 2 cm garāks nekā Honda Civic sedans, savukārt 4 cm īsāks nekā BMW 3 sērija sedans. Opel Astra svars (pilna masa) ir no 1865 līdz 1983 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 7 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati. Opel Astra bagāžnieka tilpums ir 205 litri, nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus bagāžnieka tilpumu var palielināt līdz 440 litriem.
Šis Opel ir ļoti lēts savā klasē, Latvijā to var iegādāties vidēji par 3200 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās Opel Astra remontu izmaksas gadā ir ap 130 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Opel Astra 2007 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2600 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.25 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 54%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 22% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Opel Astra lietošanas izmaksas šeit. Pārdot Opel Astra mūsu atsauksmju autoriem ir izdevies vidēji 6 nedēļu laikā. Vairāk par Opel Astra cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs Opel Astra novērtēts ar vidējo atzīmi 8.1 - tā atbilst vidējai atzīmei šī vecuma automobiļiem. Visi atsauksmju autori ieteiktu šo Opel Astra iegādāties savam draugam.
Opel Astra modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Opel Astra 2007 1.6i 16V ECOTEC
Feb 2007 — Dec 2007 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 105 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (5) |
Opel Astra 2007 TwinTop 1.6
Feb 2007 — Jan 2010 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 115 ZS | 7.0 l/100km | Manuālā (5) |
Opel Astra 2007 TwinTop 1.6 Turbo Feb 2007 — Jan 2010 | 1.6 Benzīns | 180 ZS | 7.9 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Astra 2007 TwinTop 1.8 Feb 2007 — Jan 2010 | 1.8 Benzīns | 140 ZS | 7.7 l/100km | Manuālā (5) |
Opel Astra 2007 TwinTop 1.8
Feb 2007 — Jan 2010 Vienīgā versija ar automātisko kārbu |
1.8 Benzīns | 140 ZS | 8.1 l/100km | Automāts (4) |
Opel Astra 2007 TwinTop 1.9 CDTi Feb 2007 — Jan 2010 | 1.9 Dīzelis | 150 ZS | 6.1 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Astra 2007 2.0i 16V Turbo ECOTEC | 2.0 Benzīns | 170 ZS | 9.2 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Astra 2007 TwinTop 2.0 Turbo
Feb 2007 — Aug 2007 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.9 sekundēs |
2.0 Benzīns | 200 ZS | 9.5 l/100km | Manuālā (6) |
Opel Astra cenas
Opel Astra 2007 - 2010 kabrioleta cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 2000 € līdz 4200 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Opel Astra cena ir ļoti zema - Opel Astra ir aptuveni par 58 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma kabrioleti (skat kabrioletu 2007 - 2010 cenu salīdzinājumu).
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Opel Astra 2009 cena | 3000 € | 3600 € | 4200 € | |
Opel Astra 2008 cena | 2000 € | 3100 € | 4200 € | |
Opel Astra 2007 cena | 3000 € | 3000 € | 3000 € |
Opel Astra kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Opel Astra? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Opel Astra 2007 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2600 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.25 €.
Opel Astra 2007 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Opel Astra kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Opel Astra nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Opel Astra nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2007 2008 2009 2010
Opel Astra uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Opel Astra uzticamība ir nedaudz virs vidējās. 2021. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 24.5 procentiem šīs paaudzes Opel Astra (vidēji 13 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 25%.
Opel Astra 2007 kabrioleta papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Opel Astra paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
82% Metālikas krāsa
71% Klimata kontrole
63% Lietus sensors
63% Regulējama stūre
50% Kruīza kontrole
44% Ādas apdare
39% Parkošanās sensori aizmugurē
34% Apsildāmi sēdekļi
34% Aptumšojošie spoguļi
19% Riepu spiediena kontrole
16% Ksenona gaismas
16% Navigācija
16%
Opel Astra 2007 kabrioleta fotogrāfijas
Opel Astra 2007 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Opel Astra 2007 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- mazāks degvielas patēriņš
- labāka manevrētspēja
- mazāk defektu
- lielāks klīrenss
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- mazāk defektu
Atsauksmes par Opel Astra
Kopā 89 atsauksmes par Opel Astra
Elegants sportisks dizains. Kvalitatīvu materiālu salons ar sarkanu papildus apgaismojumu durvīs. Ādas krēsli ar baltiem dekoratīviem apšuvumiem. Visi pasažieri slavē auto interjeru. Mana modelim ir patīkams moderna dizaina datora centrālais displejs ar dienas un nakts fonu.
Ir sportiskas un touring automātisko vadības sistēmu nomaiņa. Veicot šo uzstādījumu maiņu mainās tonis interjerā no balta uz sporta režīmā agresīvi sarkanu.
Sporta režīms ir ar pazeminātiem ātrumiem un cietāku piekari. Touring režīmu uzstādot auto gaita ir līgana nemanāmi pārslēdzas ātrumi auto klusi pārvietojas pa ceļu nejūtot nelīdzenumus. Kolosāla atpūta tālākos ceļos - ieslēdzot kruīzkontroli un touring režīmu var baudīt bezrūpīgu braucienu. Pa šoseju dzinējs ir ļoti ekonomisks 4, 5 litri 100 km. Auto viegli paātrinās apdzenot bez problēmām. Esmu braucis ar piekabi tas būtiski neietekmē dinamiku un degvielas patēriņu.
Man nepatika lietot sporta režīmu, jo dzinējs strādāja ar paaugstinātiem apgriezieniem un nebija nekādas vajadzības to lietot. Automātiskā kārba ir robots. Ikdienā automātā darbojas tikai D un R režīmi 6 pakāpes. Ja nepieciešams braukt īpaši smagos apstākļos vai kalnos jāpārslēdz uz manuālo režīmu, tad var braukt pazeminātos ātrumos.
Īpaša konstrukcija ir aizmugurējo krēslu atzveltņu nolaišanai - lai to var paveikt atverot pakaļējās durvis un nospiežot slēdžus. Tie atrodas netālu no durvīm. Nav jāmeklē kur tos atrast. Var nolaist 2 daļās katru sēdekli atsevišķi. Nolaižot sēdekļus veidojas ideāli gluda virsma preču pārvadāšanai vai gulēšanai.
Priekšējās lampas seko stūres kustībām. Pagriezienos ieslēdzas papildus apgaismojums pagrieziena virzienā
var uzstādīt režīmu kad aizslēdzot auto durvis, tas apgaismo ceļu līdz mājam. Pēc minūtes apgaismojums atslēdzas.
Ja dziļāk parokas borta datorā var atrast daudz dažādu interesantu uzstādījumu.
Laba lieta ir brīvroku sarunu iekārta kura caur Bluetooth savienojas ar telefonu. Vienreiz veic savienojumu tad telefonu var turēt somā vai kabatā. Displejā tiek parādīts tava telefona zvanu žurnāls un visu zvanu vadību var veikt ar auto borta datora palīdzību. sarunu var veikt no salona neatraujot rokas no stūres. Dzirdamība ideāla.
Radio ir ļoti laba staciju uztveramība - var šķērsot visu Latviju klausoties radio.
Audio sistēma var lasīt MP3 diskus, var pievienot telefonu un citus ārējos datu nesējus caur kabeli.
Auto ir laba klimatkontrole, kad tā darbojas par logu aizsvīšanu nav jāuztraucas.
1) Zems klīrenss! Pilsētas apstākļos bieži priekša atsitās pret zemi.
2) Pilsētas režīmā liels degvielas patēriņš 8 - 9 litri dīzelis.
3) To izraisa smagnēja gaitas uzsākšana no krustojuma, pietrūka dinamiska izrāviena vajadzības gadījumā,
4) ĻOTI ZEMS PRIEKŠĒJĀ STIKLA AUGŠĒJĀS MALAS NOVIETOJUMS. PIEBRAUCOT PIE KRUSTOJUMA LĪNIJAS NEVAR SASKATĪT LUKSOFORA SIGNĀLUS. Tas ĻOTI traucē - jāapstājas vismaz 5 m ātrāk kā ierasts. Arī priekšējos sānos ir neērti plats loga balsts un neliels sānu lodziņš. ĻOTI ierobežota redzamība uz sāniem. Bet pie tā var pierast.
Palīdz sensori priekšā un aizmugurē. Devēji atšķiras ar toņiem un skaņas intensitāti.
5) Sēdekļu pozīcija ir zema gan pirmajā, gan otrajā rindā un attālums starp rindām ir neliels garāka auguma cilvēka iesēžoties priekšā aizmugurē paliek maz vietas. Garāka auguma cilvēkiem ir sarežģīti ielocīties salonā, jo jumts ir atrodas zemu - kā jau sporta tipa dizainam. Galva atduras jumtā. Domāju, ka 5 cilvēkiem doties garākā ceļojumā nebūtu ērti. Var teikt salons ir četrvietīgs. Auto ieteicams jauniešiem, vai ģimenei ar maziem bērniem.
6) Bagāžniekā pietrūka ērti plaukti kur novietot pudeles, sānu plaukti ir nelieli un šauri. Nav saprotams kam tie domāti. Tur var ielikt tikai kādu grāmatu vai dokumentu mapi. Visus instrumentus un citas mantas glabāju zem paceļamā vāka nišā pirms rezerves riteņa. Vēl ir nelielas nišas sānos riteņu arkās.
Arī cimdu nodalījums neērts. Centru aizņem plaukts ar servisa grāmatiņu. Atverot durtiņas nav vietas pat kur biezākus ziemas cimdus ielikt. Blakus stūrei ir neliela niša ar atveramu vāku, bet tā ir kredītkaršu platumā. Maku tur ielikt nevarēju. glabāju Tur klienta kartes no uzpildes stacijām. Nav kur novietot brilles, lai gan rokasgrāmatā ir rādīts atverams vāks pirms apgaismes lampas griestos neko nevarēju Tur atvērt.
8) ĻOTI neērta ir kruīzkontroles vadība, kas atrodas stūres spieķa centrā to var ieslēgt ilgāk uzspiežot noteiktā pozīcijā ar īkšķi bet tas novērsa uzmanību no ceļa. Pārdomāti ir tas ka kruīzkontrontrolei ir + vai - slēdzis ar to var mainīt ātrumu nespiežot gāzes pedāli.
9) Centrālajā displejā aiz stūres var redzēt dažādus spidometra datus, te var uzstādīt arī elektronisku precīzu ātruma attēlojumu. Problēma ir tā, ja borta dators atklāj kādu problēmu, šajā displejā parādās uzraksts. Tas aizsedz spidometra rādījumu un ziņa manuāli jāatslēdz. Ja problēmu nevar uzreiz novērst visu laiku ir manuāli jāatslēdz ik pa brīdim uzlecošie ziņojumi. Ir ziņas kuras var nodzēst tikai dīleru servisā un tas var maksāt labu naudu par diagnostiku.
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums | 10`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.1 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 120 € (ap 120 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto