BMW X3 2004 atsauksmes
1-Ērts
2-vienkāršs.
3-Populārs un neuzkrītošs premium klases braucamais pilsētā un laukos.
4-Nav jādomā par nenotīrītiem ceļiem, ledainu brauktuvi vai purvainu ceļa malu.
5-Salīdzinoši labi apkopjams mājas garāžas apstākļos.
6-Kolosāla vadāmība gan uz grunts, gan asfalta brauktuves - jo pilnais X-drive nodrošina to visos ātrumu diapazonos (gan līdz 90km/h, gan pēc 150 km/h).
7- Brīnumjauki "murrā" 6-cil R-indas motors, kuram ši 2-tonnu smagā spēkrata vilkšana tāds nieks vien ir.
8-Savienojumā ar automātisko pārnesumu kārbu ir NEPĀRSPĒJAMS braukšanai pilsētas apstākļos--seviški sastrēgumos un satiksmes "probkās" jūties kā mājās (kas Latvijā ir kā ikdiena ).
9- ULTRA elastīga piekare (nevis cieta), kas pa LV ceļiem (kas sastāv no PAMPAKIEM - bedrēm-un ABRĀM) nodrošina labu saķeri ar balsta virsmu.
10-Salīdzinājums jau ar pneimo piekares komfortu nav iespējams, taču katrs X3 piekares stienis ir čuguna ar iespējam nomainīt jebkuru šarnīru par nieka izmaksām.
11-Nav iecienīts zagļiem (jo nav izskatīgs kā X5)
12-Precīzāka stūre un augstāka dinamika kā X5 (jo pie vienādas motoru jaudas, masas atškirās)
13-Cinkota virsbūve (pat krāsojuma bojājums neveido korozijas vietu)
14-Var uzlikt biezo (4 mm tērauda ) "pannu" gan motoram, gan kārbai (uz kuras Var griezties)))
1-Nav izdevušās piekares atsperes -tām lūzt gali . Vispirms salūzt aizmugures spirālatsperes, tad seko priekšējās.
2- Braucot dubļainos un lietus apstākļos no priekšējo ratu arkām rauj virsū visu uz LV ceļiem esošo ŽĻURGU, tādēļ līdz pat spoguļu virsmas līnijai virsbūve ir nolieta kā ar putru.
3-Nevar priekša uzstādīt DUGU (zaķu sitamo), jo tad skats nekāds
4-Aizmugures stikls mūžam pārklājies ar visu, kas tiek uzrauts no ceļa virsmas (lai gan tas savā veidā ir kā pluss-jo nevajag pakaļas "ŠTORKU" - tam cauri neredz po ļubomu)))
5-Aizmugures ratiem nav "BRIZGAVIKU", tādēl visi mēsli no rata lido pāri buferim
Iegādes gads: | 2015 auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums | 15`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 13.0 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
3.0D 150kw jaudas netrūkst.
Brauc dinamiski.
Ietilpīgs
Pieejamas daudz labas ekstras
Motors labs un nobrauks daudz.
Ērti sēdekļi
Ļoti cieta piekare.
Dārgi un daudz remonti
Ēd daudz degvielu
Lēts salons (viss krakšķ un grab)
Salonā daudz kas grab
Lukturi jāpulē gandrīz uz katru TA
Iegādes gads: | 2021 auto vecums 16 gadi) | Lietošanas ilgums | 13`000 kilometri (0 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 800 € |
Draugam šo auto neieteiktu
Ļoti viegli vadāms, drošs
Vienīgais mīnuss- pacieta ritošā
Iegādes gads: | 2013 auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums | 70`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 180 € (ap 90 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Komfortabls, samērā prestižs, ideāls izmērs, labi turas uz ceļa, neprasa biežus remontus,stabila gaita.
Samērā dārgas rezerves daļas, degvielas patēriņš ārpus pilsētas būtiski neatšķiras no pilsētas režīma.
Iegādes gads: | 2014 auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums | 50`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 10 gadi) | Lietošanas ilgums | 7`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1250 € (ap 1250 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Ērts
Iegādes gads: | 2022 auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums | 3`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 12.5 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 340 € (ap 340 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Stabili stāv uz ceļa un ļoti ātrs
Pagaidām nav