BMW X3 2017 M40i (382 Hp) xDrive Steptronic
BMW X3 2017 3.0 benzīns apraksts
Apvidus auto BMW X3 2017 M40i (382 Hp) xDrive Steptronic tika ražots no 2019.gada janvāra līdz 2021.gada decembrim. Tas aprīkots ar sešu cilindru 3.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 382 zirgspēku jaudu pie 5800 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā BMW X3 2017 - 2021 versija un griezes momentu 500 Nm (ņūtonmetri) pie 1520 apgriezieniem minūtē.
Šim 6 cilindru 24 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un Twin-Scroll turbīna. Dzinējs atbilst Euro 6 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 210 000 līdz 360 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
B58 dzinējs, salīdzinot ar savu priekšgājēju, piedāvā par 20% lielāku spiedienu uzpūtei, slēgtā tipa cilindra bloku, palielinātu saspiešanas pakāpi līdz 11,0:1 un nedaudz lielāku darba tilpumu – 2998 cm³, salīdzinot ar iepriekšējo 2979 cm³, ar papildu svaru 8 kg. Neskatoties uz ...
Šim BMW X3 3.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-20, 0W-30, 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 6.5 litri.
BMW X3 2017 M40i (382 Hp) xDrive Steptronic ir visu četru riteņu piedziņa (pilnpiedziņa, 4x4) un automātiskā pārnesumu kārba ar 8 pārnesumiem.
Auto maksimālais ātrums ir 209 km/h.
BMW X3 2017 M40i (382 Hp) xDrive Steptronic degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 10.2 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 11.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 8.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 67 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 640 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 760 kilometriem.
BMW X3 drošība
Drošības testos BMW X3 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība BMW X3 saņēmusi lielisku vērtējumu 93 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 84 no 100, par gājēju aizsardzību BMW X3 saņēmis 70 no 100.
BMW X3 drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 58 procenti no 100.

BMW X3 2017 M40i (382 Hp) xDrive Steptronic tehniskie dati
Modelis: | BMW X3 M40i (382 Hp) xDrive Steptronic | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2019. janvāris ... 2021. decembris | ||
Dzinējs: | 2998 cm3 Benzīns, 6 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 382 ZS pie 5800 apgr/min | Griezes moments: | 500 NM pie 1520 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (8 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 209 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | nav datu |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.2 (kombinētais) 11.2 (pilsētā) 8.7 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 67 litri | ||
Auto izmēri: | 4.73m (garums) 1.90m (platums) 1.68m (augstums) |
BMW X3 2017 M40i (382 Hp) xDrive Steptronic dzinējs B58B30O1
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
B58 dzinējs, salīdzinot ar savu priekšgājēju, piedāvā par 20% lielāku spiedienu uzpūtei, slēgtā tipa cilindra bloku, palielinātu saspiešanas pakāpi līdz 11,0:1 un nedaudz lielāku darba tilpumu – 2998 cm³, salīdzinot ar iepriekšējo 2979 cm³, ar papildu svaru 8 kg. Neskatoties uz uzlabojumiem, dzinējam ir vairākas raksturīgas problēmas.Dzesēšanas šķidruma noplūdes ir bieži sastopamas un parasti saistītas ar dzesēšanas šķidruma līmeņa samazināšanos bez acīmredzama iemesla. Dažos gadījumos problēmu var atrisināt, nomainot izplešanās tvertnes vāku. Cilindra galvas blīves problēmas ir vēl viena bieža problēma, kas rodas dzinēja augstās darba temperatūras dēļ. Simptomi ietver spēcīgu deguma eļļas smaku un dažkārt redzamus dūmus. Eļļas noplūdes arī ir izplatītas un var rasties no eļļas filtra korpusa, eļļas dzesētāja vai cilindra galvas blīves. Problēmas novēršana laikus ir būtiska, lai novērstu eļļas badu un dzinēja bojājumus.
Tāpat kā daudziem tiešās iesmidzināšanas dzinējiem, arī B58 bieži uzkrājas oglekļa nogulsnes uz ieplūdes vārstiem, kas izraisa svārstīgu tukšgaitu un samazinātu veiktspēju. Retāk sastopamas problēmas saistītas ar VANOS sistēmu, kas atbild par mainīgu vārstu fāžu regulēšanu. Simptomi ir jaudas zudums, nevienmērīga tukšgaita, dzinēja apstāšanās un augsts degvielas patēriņš. VANOS problēmas parasti rodas aptuveni 80 000–100 000 km nobraukumā.
Eļļas filtra sabrukšana ir vēl viena bieži sastopama problēma, kuras laikā filtra daļas var nolūzt un iestrēgt korpusā, izraisot eļļas noplūdes un citas problēmas. Tas bieži notiek sliktas kvalitātes filtru vai nekvalificētu nomaiņu dēļ. Vārstu vāku blīvējumi ir pakļauti noplūdēm, un simptomi ir deguma eļļas smaka, dūmi vai brīdinājumi par zemu eļļas līmeni. Arī plastmasas vārstu vāki var laika gaitā saplīst. Šīs problēmas parasti rodas starp 60 000 un 100 000 km.
Dažiem BMW G sērijas modeļiem, kas ražoti līdz 2021. gadam, var būt problēmas ar eļļas sūkni iekšējā bukses dizaina dēļ, kas var saplaisāt. Ieteicamais risinājums ir jaunināšana uz sesto eļļas sūkņa versiju ar metāla komponentiem.
Kopumā, lai gan B58 dzinējs piedāvā būtiskus uzlabojumus veiktspējā un efektivitātē, šīs zināmās problēmas norāda uz regulāras apkopes, savlaicīgas problēmu novēršanas un augstas kvalitātes detaļu izmantošanas nozīmi, lai nodrošinātu tā uzticamību.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 210 000 līdz 360 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 2998 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 6 |
Cilindra diametrs | 82 mm |
Virzuļa gājiens | 94.6 mm |
Kompresijas pakāpe | 11 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW X3 2017 M40i (382 Hp) xDrive Steptronic eļļas tips | 0W-20, 0W-30, 5W-30 |
Eļļas tilpums | 6.5 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 14.8 litri |
Jauda | 360 - 374 ZS pie 5800 apgr/min |
Griezes moments | 500 NM pie 1520 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2015 |
Ražošanas ilgums | 10 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 3 sērija BMW 4 sērija BMW X4 |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW X3 [2017 - 2021] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš |
---|---|---|---|
BMW X3 2017 2.0 20i xDrive 4x4 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | - |
BMW X3 2017 2.0 30i 4x4
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 252 ZS | - |
BMW X3 2017 2.0 20d xDrive 4x4
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 190 ZS | 5.4 l/100km |
BMW X3 2018 2.0 25d 4x4 Jan 2018 — Dec 2021 | 2.0 Dīzelis | 231 ZS | - |
BMW X3 2019 2.0 30e 4x4 Jan 2019 — Dec 2021 | 2.0 Hibrīds | 184 ZS | - |
BMW X3 2017 3.0 M40i xDrive 4x4
Dinamiskākā versija - 100 km/h 4.8 sekundēs |
3.0 Benzīns | 360 ZS | 8.4 l/100km |
BMW X3 2019 3.0 M40i (382 Hp) xDrive Steptronic 4x4
Jan 2019 — Dec 2021 Jaudīgākā benzīna versija (382 ZS) |
3.0 Benzīns | 382 ZS | 10.2 l/100km |
BMW X3 2017 3.0 30d xDrive 4x4 | 3.0 Dīzelis | 265 ZS | 5.7 l/100km |
BMW X3 2020 3.0 30d 4x4
Jan 2020 — Dec 2021 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
3.0 Dīzelis | 286 ZS | - |
BMW X3 2018 3.0 M40d 4x4 Jan 2018 — Dec 2021 | 3.0 Dīzelis | 326 ZS | - |
BMW X3 2020 3.0 M40d 4x4
Jan 2020 — Dec 2021 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (340 ZS) |
3.0 Dīzelis | 340 ZS | - |