LatviešuEnglishEspañol

BMW Z4 2013 2.0 benzīns serviss un apkopes

Motoreļļa

Motora eļļas tilpums: 5 litri
Eļļas maiņas intervāls ir 10 000 km vai viens gads, atkarībā no tā, kas pienāk pirmais.
Norādītais eļļas tips (eļļas viskozitātes klasifikācija SAE) ir 5W-30

Gaisa filtrs

Gaisa filtra maiņas intervāls: 20 000 km.
Pēc ilgstošas braukšanas īpaši putekļainos apstākļos ieteicams pārbaudīt gaisa filtra stāvokli ātrāk un nomainīt to, ja filtrs ir redzami netīrs.

Degvielas filtrs

BMW Z4 2.0 benzīns degvielas filtra maiņas intervāls ir 60 000 km

Aizdedzes sveces

Aizdedzes sveču maiņas intervāls ir 70 000 km.

Motora ķēde

Ražotājs nav noteicis dzinēja ķēdes maiņas intervālu BMW Z4 2013 2.0 benzīns paredzot, ka tā kalpos līdz dzinēja kapitālajam remontam (apmēram 190 000 km - 330 000 km).
Pēc reālās dzīves pieredzes, BMW Z4 2013 Roadster sDrive20i motora ķēde var pārmērīgi izstiepties un būt nomaināma jau pēc aptuveni 100 000 km, attiecīgi sasniedzot šo nobraukumu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora, ķēdi nomainīt.

Dzesēšanas šķidrums

Dzesēšanas šķidrumu (antifrīzu) BMW Z4 2.0 benzīns rekomendēts nomainīt ik pēc 120 000 km vai ik pēc 8 gadiem, atkarībā no tā, kas pienāk pirmais.

Vārstu blīvslēgu maiņa

Vārstu blīvslēgu maiņa BMW Z4 2.0 benzīns ieteicams katrus 120 000 km.
Tā kā šo dzinēju darba temperatūra ir augsta, vārstu blīvslēgi bieži vien nekalpo ilgāk par 120 tūkstošiem km. Savlaicīgi nenomainīti vārstu blīvslēgi var izraisīt katalizatora bojājumus un tālākus, nopietnākus dzinēja bojājumus.

BMW Z4 2013 Roadster sDrive20i 2013
BMW Z4 2013 Roadster sDrive20i 2013 - 2018 tehniskie dati un atsauksmes

Tehniskās apkopes intervālus un specifikācijas vienmēr pārbaudiet sava transportlīdzekļa ražotāja apkopes rokasgrāmatā!

Kontakti un reklāma portālā: [email protected]