Dacia Duster 2013
Priekš viegliem neceļiem labs. Salīdzinoši zems degvielas patēriņš, lai arī, ja tiktu pievērsta lielāka uzmanība aerodinamikai, tad varētu panākt vēl zemāku. Mūzikas sistēma daudz maz ir laba, vismaz nevar dzirdēt, kā plastmasas grab malu malās. Salons uzsilst diezgan ātri un tur siltumu labi. Apgriešanās leņķis ir labs. Uz šaura ceļa vai meža stigas var apgriezties.
visas Dacia Duster atsauksmes
Šī Dacia Duster paaudze tika ražota no 2013.gada janvāra līdz 2017.gada decembrim. Mums ir informācija par 9 šīs paaudzes modifikācijām. 2013. gada Dacia Duster ir pieejams ar visu četru riteņu (4x4) piedziņu (2 versijas) un priekšējo riteņu piedziņu (7 versijas). Pilnpiedziņas modeļiem ir automātiska pilnpiedziņa (AWD) (piedziņa automātiski tiek sadalīta starp riteņu asīm).
Šim Dacia pieejami divi benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.2 līdz 1.6 litriem un jaudu no 105 līdz 125 zirgspēkiem un trīs dīzeļdzinēji ar tilpumu 1.5 litri un jaudu no 90 līdz 110 zirgspēkiem. Latvijā Dacia Duster visbiežāk sastopams ar 1.5 litru dīzeļdzinēju, pārējie dzinēji ir sastopami salīdzinoši reti, nākamais populārākais ir 1.6 litru benzīna dzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (8 versijas), gan automātisko (1 versija) pārnesumu kārbu.
Dacia Duster 2013 vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 6.3 līdz 8 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 4.5 līdz 5.2 litriem uz 100km. Ekonomiskākā Dacia Duster 2013 benzīna versija ir DACIA Duster 1.2L TCe FWD, kas vidēji patērē 6.3 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais Dacia Duster 2013 dīzelis - DACIA Duster 1.5L dCi FWD 110 Hp Automatic uz 100 kilometriem patērē 4.5 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Dacia Duster degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 25 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +20% benzīna motoriem un +30% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Dacia Duster modifikāciju
Dacia Duster 2013 CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 145 līdz 185 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 116 līdz 135 gramiem uz kilometru. No Dacia Duster ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir DACIA Duster 1.2L TCe FWD, kas vidēji saražo 145 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no Dacia Duster dīzeļiem vismazāk CO2 izplata DACIA Duster 1.5L dCi FWD 110 Hp Automatic - 116 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 11 sekundēs ieskrienas Dacia Duster 1.6 SCe LPG versija, savukārt visgausākais ir DACIA Duster 1.5L dCi FWD 90 Hp, kurš šo ātrumu sasniedz 13.8 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 171 km/h ir 1.5 dīzeļdegvielas 110 zirgspēku versijai (DACIA Duster 1.5L dCi FWD 110 Hp).
Dacia Duster garums ir 432 cm, tas ir vidēja izmēra auto. Dacia Duster svars (pilna masa) ir no 1709 līdz 1844 kg (atkarībā no modifikācijas), tā svars ir par aptuveni 20 procentiem mazāks nekā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem.
Šis Dacia ir ļoti lēts savā klasē, Latvijā to var iegādāties vidēji par 6500 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās Dacia Duster remontu izmaksas gadā ir ap 70 €. Vairāk par Dacia Duster cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs Dacia Duster novērtēts ar vidējo atzīmi 7.6 - tā atbilst vidējai atzīmei šī vecuma automobiļiem. Vērtējumi gan ir diezgan pretrunīgi - gan pozitīvi, gan slikti, vairāk lasiet atsauksmēs zemāk. Draugam šo auto ieteiktu iegādāties 70% atsauksmju sniedzēju.
Dacia Duster modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
DACIA Duster 2013 1.2L TCe FWD
Jan 2013 — Jan 2017 Jaudīgākā benzīna versija (125 ZS) |
1.2 Benzīns | 125 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
DACIA Duster 2013 1.5L dCi FWD 90 Hp
Jan 2013 — Jan 2017 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.5 Dīzelis | 90 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
DACIA Duster 2013 1.5L dCi 4x4 Jan 2013 — Jan 2017 | 1.5 Dīzelis | 109 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
DACIA Duster 2013 1.5L dCi FWD 110 Hp
Jan 2013 — Jan 2017 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (110 ZS) |
1.5 Dīzelis | 110 ZS | 4.8 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
DACIA Duster 2013 1.5L dCi FWD 110 Hp Automatic
Jan 2013 — Jan 2017 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (110 ZS) |
1.5 Dīzelis | 110 ZS | 4.5 l/100km | Automāts (6) | Priekšpiedziņa |
DACIA Duster 2013 1.6L FWD Jan 2013 — Jan 2017 | 1.6 Benzīns | 105 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (6) | Priekšpiedziņa |
DACIA Duster 2013 1.6L 4x4 Jan 2013 — Jan 2017 | 1.6 Benzīns | 105 ZS | 8.0 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
Dacia Duster 2013 1.6 LPG | 1.6 Gāze | 105 ZS | 9.0 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Dacia Duster 2015 1.6 SCe LPG
Jan 2015 — Dec 2017 Dinamiskākā versija - 100 km/h 11 sekundēs |
1.6 Gāze | 114 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (5) | Priekšpiedziņa |
Dacia Duster cenas
Dacia Duster 2013 - 2017 cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 4800 € līdz 8000 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Dacia Duster cena ir ļoti zema - Dacia Duster ir aptuveni par 49 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma apvidus automobiļi (skat apvidus auto 2013 - 2017 cenu salīdzinājumu). Iespējams zemā cena skaidrojama ar Dacia Duster zemo kvalitāti (skat. zemāk), tāpēc iesakām rūpīgi novērtēt iegādājamo auto un neizvēlēties to tikai pēc lētākās cenas.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Dacia Duster 2017 cena | 6500 € | 7000 € | 7500 € | |
Dacia Duster 2016 cena | 6500 € | 6500 € | 7000 € | |
Dacia Duster 2015 cena | 5500 € | 6500 € | 8000 € | |
Dacia Duster 2014 cena | 5000 € | 6000 € | 7500 € | |
Dacia Duster 2013 cena | 4800 € | 6000 € | 7500 € |
Dacia Duster kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Dacia Duster?
Dacia Duster 2013 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Dacia Duster kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Dacia Duster nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Dacia Duster nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2013 2014 2015 2016 2017
Dacia Duster uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Dacia Duster uzticamība ir ārkārtīgi zema. 2022. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 19.3 procentiem šīs paaudzes Dacia Duster (vidēji 7 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 11.8%.
Dacia Duster uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie 10-14 gadus vecie auto
Uzticamākie 10-14 gadus vecie apvidus automobiļi
Dacia Duster 2013 papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Dacia Duster paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
88% Metālikas krāsa
41% Riepu spiediena kontrole
19% Klimata kontrole
13%
Dacia Duster 2013 fotogrāfijas
Dacia Duster 2013 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Dacia Duster 2013 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- tikai manuālā pārnesumu kārba
- zemāka cena
- mazāk defektu
- pieejami benzīna un dīzeļa motori
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāk defektu
- pieejami benzīna un dīzeļa motori
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāk defektu
- pieejami benzīna un dīzeļa motori
- pieejami benzīna un dīzeļa motori
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- zemāka cena
- mazāk defektu
Atsauksmes par Dacia Duster
Kopā 14 atsauksmes par Dacia Duster
Priekš viegliem neceļiem labs. Salīdzinoši zems degvielas patēriņš, lai arī, ja tiktu pievērsta lielāka uzmanība aerodinamikai, tad varētu panākt vēl zemāku. Mūzikas sistēma daudz maz ir laba, vismaz nevar dzirdēt, kā plastmasas grab malu malās. Salons uzsilst diezgan ātri un tur siltumu labi. Apgriešanās leņķis ir labs. Uz šaura ceļa vai meža stigas var apgriezties.
Aerodimamika vāja. Auto šūpo lielākā vējā. Jaudas pamaz, bet ja pierod ar tādu braukt, tad vēl ir labi. Klīrenss prasās augstāk, jo viegli norakt sliktākos meža ceļos. Tas lambda vai kāds tur vads apakšā galīgi nejēdzīgā vietā, turklāt nav paredzēts aizsargs tam, var noraut uz sausa dadža, līdz ar ko līdz 70 km/h auto iet kā gājis, tad jauda pazūd, ar mokām var dabūt augstāk. Patēriņš ir labs tikai uz taisna sausa ceļa vai no kalna. Ikdienā pie sliktiem laikapstākļiem un biežajiem servisiem to iegūt zemāku paliek arvien grūtāk. Rūsē. Detaļas dārgas, mēdz ilgi sūtīt. Ja ved uz Intranservisu Jelgavā, tad par mašīnu noteikti var aizmirst uz nedēļu (pat ja jāmaina tikai rokasbremzes trose). Mašīnai vāja virsbūve, motora pārsegu var locīt ar vienu pirkstu. Ietilpības ziņā, man iepriekšējais auto mazda6 2007g.ir.bijis labāks. Tur novusa galdu var ielikt horizontāli, dusterā tikai diognāli, līdz ar ko aizņemt neracionāli vietu salonā. Nācās vest uz jumta. Ritošā vāja, bet iespējams, ja brauktu tikai pa labu asfaltētu ceļu, tad būtu laba. Ja nepieciešams gulēt (vadītāja krēslā) tad varu teikt, ka tā ir visneērtākā mašīna no visām. Pat golf4 ir ērtāka gulēšana. Nepārdomāta priekšējā daļa, jo plastmasas mūždien ir jāmaina, iespējams leņķis varēja būt cits. Motora pārsegs braucot pa ceļu nedaudz kustas, sajūta, ka atlēks vaļā. Tāpat aiz tā nevar redzēt ceļu, pat ja sēž visaugstākajā sēdpozīcijā. Varēja pielīdzināt. Autoservisā vairākkārt tika teikts, ka šis auto nav domāts mežam, bet gan pilsētai - bet vai ar tādu pilsētā "blatot" - nez vai. Labāk pērc tad x5, jo detaļas tāpat ir ļoti dārgas. Vēl.autoservisā saka: "ja ir iespēja nopirkt normālu apvidnieku, tad tā arī labāk dari" - šis auto noteikti tāds nav! Varētu vēl viskaut ko sarakstīt, bet garos tekstus tāpat lielākajai cilvēku grupai nepatīk lasīt :) P.S. Šo auto ieteicu draugam nepirkt - viņš nopirka - es teicu, ka kļūda - viņš attiecīgi spurojās pretī - pagāja apmēram.pusgads, tagad saka, lai dusteru es nepērku - auto iepazina un aplauzās. Nepērciet, lūdzu, nevajag manas kļūdas uz sevis izbaudīt. Vecākās versijas ir vēl sliktākas, par pašu jaunāko nemācēšu teikt, bet katrā ziņā, ja jums nepieciešams āķis un jau ir adnlie sistēma, tad par tādu var aizmirst, jo tajā vietā, kur jābūt āķa stiprinājuma vietai tieši ir tā bāka.
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums | 48`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.6 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 3990 € (ap 3990 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu