Dacia Duster 2021 atsauksmes
Zemāk atradīsi atsauksmes par citu gadu ražojuma Dacia Duster automobiļiem.
Laba caurgājamība sniegā un dubļos. Stabilāks ātrā riksī uz asfalta, kā arī klusāks par iepriekšējās paaudzes Duster. .Ziemā ātri uzsilst, neskatoties,ka ir dīzelis. Sliktos ceļa apstākļos drošību rada pieslēdzamā pilnpiedziņa. Salīdzinoši adekvāta iegādes cena.
Cietā salona apdare vizuāli ir pieņemama, taču uz grants ceļa priekšējā paneļa dziļumā circenis sāka sisināt pilnīgi jaunam auto. Garantijas apkopes laikā servisā neviens neņēmās defektu novērst.
Iegādes gads: | 2019 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 35`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Līdz 5 ātrumam ņiprs un lieliski vadās, 8l gāzes patēriņš, lieliski bezceļos, cena laba
Lēta apdare salonā grab jau pēc 4k km, uz šosejas uzrāviens tuvu 0, stiprā sāna vējā uz šosejas šūpo mašīnu
Iegādes gads: | 2019 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 4`000 kilometri (0 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Jauna mašīna ar piecu gadu garantiju. Laba caurgājamība. Pārvietoties no punkta A un punktu B bez liekām problēmām, bet bez brauciena baudīšanas. Maza izmēra, viegli parkoties.
Pie 40k km nobraukuma tika nomainīti stūres pirksti. Pārslēdzot ātrumus bieži nevarēja ielikt atpaļgaitā. Uz apdzīšanu paārtrinājums nekāds.
Iegādes gads: | 2018 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 60`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.9 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Priekš viegliem neceļiem labs. Salīdzinoši zems degvielas patēriņš, lai arī, ja tiktu pievērsta lielāka uzmanība aerodinamikai, tad varētu panākt vēl zemāku. Mūzikas sistēma daudz maz ir laba, vismaz nevar dzirdēt, kā plastmasas grab malu malās. Salons uzsilst diezgan ātri un tur siltumu labi. Apgriešanās leņķis ir labs. Uz šaura ceļa vai meža stigas var apgriezties.
Aerodimamika vāja. Auto šūpo lielākā vējā. Jaudas pamaz, bet ja pierod ar tādu braukt, tad vēl ir labi. Klīrenss prasās augstāk, jo viegli norakt sliktākos meža ceļos. Tas lambda vai kāds tur vads apakšā galīgi nejēdzīgā vietā, turklāt nav paredzēts aizsargs tam, var noraut uz sausa dadža, līdz ar ko līdz 70 km/h auto iet kā gājis, tad jauda pazūd, ar mokām var dabūt augstāk. Patēriņš ir labs tikai uz taisna sausa ceļa vai no kalna. Ikdienā pie sliktiem laikapstākļiem un biežajiem servisiem to iegūt zemāku paliek arvien grūtāk. Rūsē. Detaļas dārgas, mēdz ilgi sūtīt. Ja ved uz Intranservisu Jelgavā, tad par mašīnu noteikti var aizmirst uz nedēļu (pat ja jāmaina tikai rokasbremzes trose). Mašīnai vāja virsbūve, motora pārsegu var locīt ar vienu pirkstu. Ietilpības ziņā, man iepriekšējais auto mazda6 2007g.ir.bijis labāks. Tur novusa galdu var ielikt horizontāli, dusterā tikai diognāli, līdz ar ko aizņemt neracionāli vietu salonā. Nācās vest uz jumta. Ritošā vāja, bet iespējams, ja brauktu tikai pa labu asfaltētu ceļu, tad būtu laba. Ja nepieciešams gulēt (vadītāja krēslā) tad varu teikt, ka tā ir visneērtākā mašīna no visām. Pat golf4 ir ērtāka gulēšana. Nepārdomāta priekšējā daļa, jo plastmasas mūždien ir jāmaina, iespējams leņķis varēja būt cits. Motora pārsegs braucot pa ceļu nedaudz kustas, sajūta, ka atlēks vaļā. Tāpat aiz tā nevar redzēt ceļu, pat ja sēž visaugstākajā sēdpozīcijā. Varēja pielīdzināt. Autoservisā vairākkārt tika teikts, ka šis auto nav domāts mežam, bet gan pilsētai - bet vai ar tādu pilsētā "blatot" - nez vai. Labāk pērc tad x5, jo detaļas tāpat ir ļoti dārgas. Vēl.autoservisā saka: "ja ir iespēja nopirkt normālu apvidnieku, tad tā arī labāk dari" - šis auto noteikti tāds nav! Varētu vēl viskaut ko sarakstīt, bet garos tekstus tāpat lielākajai cilvēku grupai nepatīk lasīt :) P.S. Šo auto ieteicu draugam nepirkt - viņš nopirka - es teicu, ka kļūda - viņš attiecīgi spurojās pretī - pagāja apmēram.pusgads, tagad saka, lai dusteru es nepērku - auto iepazina un aplauzās. Nepērciet, lūdzu, nevajag manas kļūdas uz sevis izbaudīt. Vecākās versijas ir vēl sliktākas, par pašu jaunāko nemācēšu teikt, bet katrā ziņā, ja jums nepieciešams āķis un jau ir adnlie sistēma, tad par tādu var aizmirst, jo tajā vietā, kur jābūt āķa stiprinājuma vietai tieši ir tā bāka.
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums | 48`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.6 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 3990 € (ap 3990 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Krietni labāks par maniem iepriekšējiem auto SUZUKI SX4 un GOLF 5 un lētāka. Troksnis salonā arī nav lielāks nekā iepriekšējām manām automašīnām! Degvielas patēriņš 6l ir 70% izmantojot piekabi! Teicami iet pa neceļiem!
Varēja iekšējā salona apdare būt labāka! Bet iztikt var arī ar šo!
Iegādes gads: | 2014 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 34`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Lēts jauns, laba pārgājiba
Skaļš motors, maz vietas, degvielu ziemā tērē 8 litri, ziemā auksti jo švaki silda un vasarā karsti švaks kondicionieris.
Iegādes gads: | 2014 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 210`000 kilometri (8 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Auto jebkādiem Latvijas ceļiem un laika apstākļiem
Nav ko teikt
Iegādes gads: | 2014 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 50`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto