Dacia Duster 2010 atsauksmes
Vienkārša mašīna nav iekšā nekā lieka. Mazs degvielas patēriņš. Jo mazāk elektronikas jo mazāk sarežģījumu būs vēlāk.
Varētu būt nedaudz bagātāks salona aprīkojums. Varētu būt nedaudz jestrāka.
Iegādes gads: | 2013 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 35`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Labi var izbraukt sliktus ceļus, labi turas uz ceļa slidenā laikā, labi manevrējams
Skaļš - kā traktors, maz komforta
Iegādes gads: | 2013 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 120`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.2 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Normāls augstums, degvielu maz tērē, ļoti laba caurgājamība, salons diezgan kluss,
Nav ko negatīvu teikt
Iegādes gads: | 2013 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 40`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Laba darba mašīna
Slikta skaņas izolācija, benzīna patēriņš pārsniedz ražotāja norādīto
Iegādes gads: | 2012 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 138`000 kilometri (10 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2013 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 70`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 205 € (ap 68 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Priekš viegliem neceļiem labs. Salīdzinoši zems degvielas patēriņš, lai arī, ja tiktu pievērsta lielāka uzmanība aerodinamikai, tad varētu panākt vēl zemāku. Mūzikas sistēma daudz maz ir laba, vismaz nevar dzirdēt, kā plastmasas grab malu malās. Salons uzsilst diezgan ātri un tur siltumu labi. Apgriešanās leņķis ir labs. Uz šaura ceļa vai meža stigas var apgriezties.
Aerodimamika vāja. Auto šūpo lielākā vējā. Jaudas pamaz, bet ja pierod ar tādu braukt, tad vēl ir labi. Klīrenss prasās augstāk, jo viegli norakt sliktākos meža ceļos. Tas lambda vai kāds tur vads apakšā galīgi nejēdzīgā vietā, turklāt nav paredzēts aizsargs tam, var noraut uz sausa dadža, līdz ar ko līdz 70 km/h auto iet kā gājis, tad jauda pazūd, ar mokām var dabūt augstāk. Patēriņš ir labs tikai uz taisna sausa ceļa vai no kalna. Ikdienā pie sliktiem laikapstākļiem un biežajiem servisiem to iegūt zemāku paliek arvien grūtāk. Rūsē. Detaļas dārgas, mēdz ilgi sūtīt. Ja ved uz Intranservisu Jelgavā, tad par mašīnu noteikti var aizmirst uz nedēļu (pat ja jāmaina tikai rokasbremzes trose). Mašīnai vāja virsbūve, motora pārsegu var locīt ar vienu pirkstu. Ietilpības ziņā, man iepriekšējais auto mazda6 2007g.ir.bijis labāks. Tur novusa galdu var ielikt horizontāli, dusterā tikai diognāli, līdz ar ko aizņemt neracionāli vietu salonā. Nācās vest uz jumta. Ritošā vāja, bet iespējams, ja brauktu tikai pa labu asfaltētu ceļu, tad būtu laba. Ja nepieciešams gulēt (vadītāja krēslā) tad varu teikt, ka tā ir visneērtākā mašīna no visām. Pat golf4 ir ērtāka gulēšana. Nepārdomāta priekšējā daļa, jo plastmasas mūždien ir jāmaina, iespējams leņķis varēja būt cits. Motora pārsegs braucot pa ceļu nedaudz kustas, sajūta, ka atlēks vaļā. Tāpat aiz tā nevar redzēt ceļu, pat ja sēž visaugstākajā sēdpozīcijā. Varēja pielīdzināt. Autoservisā vairākkārt tika teikts, ka šis auto nav domāts mežam, bet gan pilsētai - bet vai ar tādu pilsētā "blatot" - nez vai. Labāk pērc tad x5, jo detaļas tāpat ir ļoti dārgas. Vēl.autoservisā saka: "ja ir iespēja nopirkt normālu apvidnieku, tad tā arī labāk dari" - šis auto noteikti tāds nav! Varētu vēl viskaut ko sarakstīt, bet garos tekstus tāpat lielākajai cilvēku grupai nepatīk lasīt :) P.S. Šo auto ieteicu draugam nepirkt - viņš nopirka - es teicu, ka kļūda - viņš attiecīgi spurojās pretī - pagāja apmēram.pusgads, tagad saka, lai dusteru es nepērku - auto iepazina un aplauzās. Nepērciet, lūdzu, nevajag manas kļūdas uz sevis izbaudīt. Vecākās versijas ir vēl sliktākas, par pašu jaunāko nemācēšu teikt, bet katrā ziņā, ja jums nepieciešams āķis un jau ir adnlie sistēma, tad par tādu var aizmirst, jo tajā vietā, kur jābūt āķa stiprinājuma vietai tieši ir tā bāka.
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums | 48`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.6 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 3990 € (ap 3990 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Krietni labāks par maniem iepriekšējiem auto SUZUKI SX4 un GOLF 5 un lētāka. Troksnis salonā arī nav lielāks nekā iepriekšējām manām automašīnām! Degvielas patēriņš 6l ir 70% izmantojot piekabi! Teicami iet pa neceļiem!
Varēja iekšējā salona apdare būt labāka! Bet iztikt var arī ar šo!
Iegādes gads: | 2014 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 34`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto