Kia Sportage
Kia Sportage tehniskie dati
Lūdzu izvēlies Kia Sportage paaudzi, lai skatītu pilnu informāciju par to - atsauksmes, tehniskos datus, cenas, kvalitātes datus, papildaprīkojumu un fotogrāfijas
Vai Kia Sportage ir uzticams auto?
Kia Sportage nav īpaši uzticams auto. Ikgadējās tehniskajās apskatēs 75% citu auto tiek konstatēts mazāk defektu nekā Kia Sportage.
Saskaņā ar šiem testiem visaugstākie uzticamības rādītāji bija Kia Sportage no 2015. līdz 2018 gadam, bet viszemākā uzticamība bija modeļiem no 2018. modeļa gadam.
Pārsvarā Kia Sportage ir motori ar ķēdi, kas tiek uzskatīti par uzticamākiem, nekā motori ar siksnu.
Atsauksmes par Kia Sportage
Kopā 15 atsauksmes par Kia Sportage
Ļoti dinamiska priekš sava dzinēja. Ērta un viegla vadībā. Inteliģentais joslu asistents un visi pārējie drošības asistenti pilda savas funkcijas perfekti.
Sportage 1, 6 T-Gdi (180Zs) Mhev 7Dct 2Wd - EX. 5-ā paaudze. Nolēmu izpaust savu uzkrāto vilšanos un zaudēto naudu sakarā ar iegādāto "Sportage". Pats pirmais un tas ir galvenais, kas šinī automašīnā ir izraisījis tik lielu vilšanos. Auto absolūti nav domāts tīri pilsētas ekspluatācijai, it sevišķi augsto sezonas gada laikā.(Rudens, ziema, pavasaris). Rūpnīcas uzstādītais katalizators pēc maniem uzskatiem ir tehnisks brāķis. Reizi mēnesī (stabili) ir vajadzīga piespiedu reģenerācija katalizatoram vai jāizdedzina tas uz paaugstinātiem apgriezieniem braucot ārpus pilsētas. Lai izdedzinātu katalizatoru braucot ar paaugstinātiem apgriezieniem pa trasi ārpus pilsētas ir nepieciešams nobraukt aptuveni 140 km attālumu ar pazeminātiem transmisijas ātrumiem un paaugstinātiem dzinēja apgriezieniem. Atgādināšu ka dotās neērtības ir ar tām automašīnām kuras ekspluatējas tīri pa pilsētas ciklu. No visa augstāk minētā izriet, ka auto absolūti nav domāts kā tīrs pilsētas pārvietošanas transportlīdzeklis.(Jauktajā ciklā kā uz pilsētas ceļiem un ārpus pilsētas, vismaz vienu reizi mēnesi nobraucot pa trasi 150-200 km. tādas problēmas atkrīt). Visa tā teikt lielā degvielas ekonomija beigu beigās aiziet uz katalizatora izdedzināšanu. Aptuveni 10-12 litri degvielas katalizatora dēļ tiek nolaista klozet podā. Tālāko, kas saistīts ar dzinēja ilgmūžības resursu, nenormālo dzinēja apgriezienu dēļ 3200-3500 apgr./min, var tikai iedomāties. 1.6T-Gdi dzinējam domājams pat pareizi ekspluatējot resurss nevarētu būt liels. Atgādinu ka dzinējs dotās problēmas dēļ būs jāmoca stabīli vienu reizi mēnesī. Attiecīgi pat nerunāšu par ātrum kārbu, kurai tanī brīdī nav vieglāk nu un visi pārējie mehānismi. Dabīgi pērkot mašīnu autosalonā par to kas tevi gaida nākotnē nav ne vārda. Rūpnīca un dīlera kompānijas šo problēmu ar katalizators defektu kategoriski atsakās risināt. Tā vietā no dīlera puses bija kaut kādas darbības ar Softa programatūru, kas nekādu uzlabošanu šo problēmu risināšanai nedeva. Informācijas par šo trūkumu internetā kas attiecās uz “Sportage” bija ļoti maz, vai gandrīz nebija. Tāpēc nolēmu padalīties.
Iegādes gads: | 2022 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 13`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.0 litri uz 100km (braucot ap 100% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Braucu ar 2017 gada GT Line 1.6 benzīns.
Nobraukti 46 000 km.
Plusi - laba ārējo trokšņu izolācija, 4x4 strādā pietiekami jēdzīgi. Automašīnas salona apdare patīkama, rīku izvietojums ērts.
MĪNUSI - nav pārsteigums, bet tomēr - Degvielas patēriņš 8.7-8.9 l/100km. Automātiskā kārba šad un tad mēdz ķerties, īpaši pie gaitas uzsākšanas (gāzi spied, bet nekas nenotiek). Pie nelieliem mīnusiem ziemā salst kājas. Aizsvīst salona stikli, tad nākas ieslēgt papildus ventilatorus, kas rada milzīgu troksni.
Iegādes gads: | 2017 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 46`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.9 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 2000 € (ap 2000 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Ļoti labs, izskatīgs auto. Lauku apvidū, kaut nav 4x4, šķēršļus pārvar labi, augsts klīrenss, ekonomisks, laba vadāmība, ērts salons, dzinējs kluss.
Iesēšanās auto neērta sevišķi cilvēkam ar lielu augumu, bet sēdpozīcija ērta. Rokas bremze pastāvīgi jāregulē, reizi gadā jābrauc uz servisu apkalpot kondicionieri.
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 5 gadi) | Lietošanas ilgums | 40`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.6 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Smuks izskats. Viss strada, ka vajag. Tikai skidrumu maina. Ar elektroniku viss kartiba.
Kad brauc ap 140km/st parak skali. Ap 120km/st viss kartiba.
Sture neklus smagak, kad brauc atri. Diezgan viegla.
Iegādes gads: | 2014 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 40`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Nekas nelūzt. Lampas neizdeg. Tikai atpakaļgaitas sensors viens nomira. Garantija
Pārāk labi salonā dzird riepas, Vāji amortizatori, Baigais netīrelis uz lauku ceļiem.
Iegādes gads: | 2013 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 80`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.8 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Izskatīgs, ērts salons, degvielas patēriņš mazs, samērā augsts klīrenss
Cieta piekare, rokas bremze regulāri reizi gadā jātaisa un jāregulē
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums | 50`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Salīdzinoši lēts auto gan pērkot, gan ekspluatējot. Praktisks, uzticams. Ērts gan pilsētā, gan ārpus pilsētas.
Varētu būt mazāk ēdelīgs.
Iegādes gads: | 2017 auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums | 5`000 kilometri (0 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 300 € |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto