Lexus IS 2013 Sedans
Dinamika ir ok, bet ne vairāk. Patēriņš pilsētas ekonomiskajā braukšanas režīmā vasarā ir ap 7 litriem uz 100 km, ziemā - ap 8 litriem, uz šosejas - ap 6,5 litriem. Piekare ir stingra, tāpēc auto ļoti labi stūrējas. Salons ir nedaudz šaurs, bet labi veidots. Materiālu kvalitāte ir lieliska, sajūta ir kā premium klases automašīnā. Vienīgais mīnuss ir tas, ka plastmasa ...
visas Lexus IS atsauksmes
Šī Lexus IS paaudze tika ražota no 2013.gada janvāra līdz 2016.gada decembrim. Mums ir informācija par 3 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar aizmugurējo riteņu (klasisko) piedziņu.
Šim Lexus pieejami divi benzīna dzinēji ar tilpumu no 2.0 līdz 2.5 litriem un jaudu no 208 līdz 245 zirgspēkiem un viens hibrīdmotors ar jaudu 223 ZS. Latvijā Lexus IS visbiežāk sastopams ar 2.5 litru benzīna dzinēju, pārējie dzinēji ir sastopami salīdzinoši reti, nākamais populārākais ir 2.5 litru .
Auto pieejams tikai ar automātisko pārnesumu kārbu.
Lexus IS 2013 sedana vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 7 līdz 8.6 litriem uz 100km, bet hibrīdam - aptuveni 4.3 litri uz 100km. Ekonomiskākā Lexus IS 2013 sedana benzīna versija ir Lexus IS 200t, kas vidēji patērē 7 litrus benzīna uz 100 km.
Lexus IS 2013 sedana CO2 izmešu daudzums ir apmēram 99 grami uz kilometru.
Visātrāk līdz 100 km/h - 7 sekundēs ieskrienas Lexus IS 200t versija, savukārt visgausākais ir Lexus IS 300h, kurš šo ātrumu sasniedz 8.3 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 230 km/h ir 2.0 benzīna 4 cilindru 245 zirgspēku versijai (Lexus IS 200t).
Lexus IS garums ir 467 cm, tas ir paliels auto. Salīdzinājumam - Lexus IS ir par 3 cm garāks nekā BMW 3 sērija sedans, savukārt 3 cm īsāks nekā Toyota Avensis sedans. Lexus IS svars (pilna masa) ir no 2090 līdz 2130 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 12 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati.
Šis Lexus ir nedaudz dārgāks par vidējo, Latvijā to var iegādāties vidēji par 15 500 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Lexus IS 2013 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 5000 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.31 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 50%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 14% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Lexus IS lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Lexus IS cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lexus IS modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš |
---|---|---|---|
Lexus IS 2015 2.0 200t
Jan 2015 — Dec 2016 Dinamiskākā versija - 100 km/h 7 sekundēs |
2.0 Benzīns | 245 ZS | 7.0 l/100km |
Lexus IS 2013 2.5 250 Jan 2013 — Jan 2016 | 2.5 Benzīns | 208 ZS | 8.6 l/100km |
Lexus IS 2013 2.5 300h Jan 2013 — Jan 2016 | 2.5 Hibrīds | 223 ZS | 4.3 l/100km |
Lexus IS drošība
Drošības testos Lexus IS ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Lexus IS saņēmusi lielisku vērtējumu 91 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 85 no 100, par gājēju aizsardzību Lexus IS saņēmis 80 no 100.
Lexus IS drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 66 procenti no 100.
Lexus IS cenas
Lexus IS 2013 - 2016 sedana cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 12000 € līdz 21000 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Lexus IS cena ir ļoti augsta - Lexus IS ir aptuveni par 43 procentiem dārgāks nekā vidēji šī vecuma sedani (skat sedanu 2013 - 2016 cenu salīdzinājumu). Lexus IS augstā cena var būt skaidrojama ar labo kvalitāti (skat. zemāk), tāpēc iespējams šis Lexus ir izdevīgs pirkums ilgtermiņā.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Lexus IS 2016 cena | 17 500 € | 19 500 € | 21 000 € | |
Lexus IS 2015 cena | 13 000 € | 14 500 € | 16 500 € | |
Lexus IS 2014 cena | 13 000 € | 13 500 € | 14 000 € | |
Lexus IS 2013 cena | 12 000 € | 15 000 € | 17 000 € |
Lexus IS kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Lexus IS? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Lexus IS 2013 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 5000 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.31 €.
Lexus IS 2013 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Lexus IS kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Lexus IS nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Lexus IS nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2013 2014 2015 2016
Lexus IS 2013 sedana papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Lexus IS paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
83% Riepu spiediena kontrole
74% Lietus sensors
72% Metālikas krāsa
66% Kondicionieris
61% Kruīza kontrole
42% Apsildāmi sēdekļi
42% Parkošanās sensori aizmugurē
38% Ksenona gaismas
37% Bi-ksenona gaismas
36% Parkošanās sensori priekšā
33% Atpakaļskata kamera
33% Ādas apdare
33% Regulējama stūre
31% Elektriski regulējami sēdekļi
31% Aptumšojošie spoguļi
26% Navigācija
25% Apsildāma stūre
23% Elektriski regulējama stūre
18% Distances kontrole
13% Ventilējami sēdekļi
11%
Lexus IS 2013 sedana fotogrāfijas
Lexus IS 2013 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Lexus IS 2013 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- ietilpīgāks bagāžnieks
- pieejama gan manuālā, gan automātiskā kārba
- labākas drošības palīgtehnoloģijas
- mazāks degvielas patēriņš
- pieejama gan manuālā, gan automātiskā kārba
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- zemāka cena
- mazāks degvielas patēriņš dīzeļmotoriem
- pieejama gan manuālā, gan automātiskā kārba
- zemāka cena
- pieejami benzīna, dīzeļa un hibrīda motori
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- labākas drošības palīgtehnoloģijas
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- pieejama gan manuālā, gan automātiskā kārba
- ietilpīgāks bagāžnieks
Atsauksmes par Lexus IS
Kopā 5 atsauksmes par Lexus IS
Dinamika ir ok, bet ne vairāk. Patēriņš pilsētas ekonomiskajā braukšanas režīmā vasarā ir ap 7 litriem uz 100 km, ziemā - ap 8 litriem, uz šosejas - ap 6,5 litriem. Piekare ir stingra, tāpēc auto ļoti labi stūrējas. Salons ir nedaudz šaurs, bet labi veidots. Materiālu kvalitāte ir lieliska, sajūta ir kā premium klases automašīnā. Vienīgais mīnuss ir tas, ka plastmasa ir pārāk trausla - to ir viegli saskrāpēt.
No elektromotora nejūt nekādu ieguvumu, acīmredzot pie vainas ir smagā hibrīdsistēma.