Mazda 323 2001
Pēdējā gada 323f. Šo auto varētu goda vārds uzturēt par kabatas naudu, pilnīgi neko neprasa. Vienīgās detaļas ko esu mainījis ir sveces, eļļas un tās lietas ko pats salauzu. Dzinējs, kārba, abi sasodīti izturīgi, ne viena remonta, ne vienas noplūdes, nekā. Paralēli braucot ar vācu autobūves šedevru taisni jābrīnās kā japāņi māk būvēt auto.
visas Mazda 323 atsauksmes
Šī Mazda 323 paaudze tika ražota no 2001.gada janvāra līdz 2003.gada oktobrim. Mums ir informācija par 6 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Mazda pieejami trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.3 līdz 2.0 litriem un jaudu no 75 līdz 130 zirgspēkiem un viens dīzeļdzinējs ar tilpumu 2.0 litri un jaudu 100 ZS. Latvijā Mazda 323 visbiežāk sastopams ar 1.6 litru benzīna dzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 2.0 litru dīzeļdzinējs. Visiem dzinējiem sadales vārpsta tiek piedzīta ar siksnu, kas salīdzinot ar ķēdes piedziņu prasa biežāku servisu, taču siksnas nomaiņa ir lētāka kā arī šie dzinēji parasti ir nedaudz ekonomiskāki un klusāki (Kas ir dzinēja ķēde un siksna?).
Auto pieejams gan ar manuālo (4 versijas), gan automātisko (2 versijas) pārnesumu kārbu.
Mazda 323 2001 vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 7.4 līdz 9.2 litriem uz 100km, bet dīzelim - aptuveni 5.8 litri uz 100km. Ekonomiskākā Mazda 323 2001 benzīna versija ir Mazda 323 1.3, kas vidēji patērē 7.4 litrus benzīna uz 100 km.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Mazda 323 degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 5 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +3% benzīna motoriem un +7% dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Mazda 323 modifikāciju
Visātrāk līdz 100 km/h - 9.7 sekundēs ieskrienas Mazda 323 2.0 versija, savukārt visgausākais ir Mazda 323 1.3, kurš šo ātrumu sasniedz 15.3 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 203 km/h ir 2.0 benzīna 4 cilindru 130 zirgspēku versijai (Mazda 323 2.0).
Mazda 323 garums ir 425 cm, tas ir vidēja izmēra auto. Salīdzinājumam - Mazda 323 ir par 4 cm garāks nekā BMW 3 sērija hečbeks, savukārt 2 cm īsāks nekā Toyota Corolla hečbeks. Mazda 323 svars (pilna masa) ir no 1585 līdz 1650 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 5 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati. Mazda 323 bagāžnieka tilpums ir 355 litri, nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus bagāžnieka tilpumu var palielināt līdz 1000 litriem.
Šis Mazda ir relatīvi lēts, Latvijā to var iegādāties vidēji par 700 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās Mazda 323 remontu izmaksas gadā ir ap 120 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Mazda 323 2001 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 1500 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.19 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 56%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 33% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Mazda 323 lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Mazda 323 cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs Mazda 323 novērtēts ar vidējo atzīmi 7.5 - tā atbilst vidējai atzīmei šī vecuma automobiļiem. Vērtējumi gan ir diezgan pretrunīgi - gan pozitīvi, gan slikti, vairāk lasiet atsauksmēs zemāk. Draugam šo auto ieteiktu iegādāties 75% atsauksmju sniedzēju.
Mazda 323 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Mazda 323 2001 1.3
Jan 2001 — Apr 2003 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.3 Benzīns | 75 ZS | 7.4 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 323 2001 1.6 95 Hp | 1.6 Benzīns | 95 ZS | 8.6 l/100km | Automāts (4) |
Mazda 323 2001 1.6 100 Hp Jan 2001 — Apr 2003 | 1.6 Benzīns | 100 ZS | 7.5 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 323 2001 2.0
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.7 sekundēs |
2.0 Benzīns | 130 ZS | 8.5 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 323 2001 2.0 Automatic
Jan 2001 — Apr 2003 Jaudīgākā benzīna versija (130 ZS) |
2.0 Benzīns | 130 ZS | 9.2 l/100km | Automāts (4) |
Mazda 323 2001 2.0 DiTD Jan 2001 — Apr 2003 | 2.0 Dīzelis | 100 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda 323 cenas
Mazda 323 2001 - 2003 hečbeka cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 300 € līdz 1100 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Mazda 323 cena ir ļoti zema - Mazda 323 ir aptuveni par 40 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma hečbeki (skat hečbeku 2001 - 2003 cenu salīdzinājumu). Neskatoties uz zemo cenu Mazda 323 kvalitāte ir virs vidējās (skat. zemāk), tāpēc šis Mazda varētu būt izdevīgs pirkums.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Mazda 323 2002 cena | 400 € | 800 € | 1100 € | |
Mazda 323 2001 cena | 300 € | 600 € | 900 € |
Mazda 323 kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Mazda 323? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Mazda 323 2001 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 1500 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.19 €.
Mazda 323 2001 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Mazda 323 kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Mazda 323 nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Mazda 323 nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2001 2002 2003
Mazda 323 uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Mazda 323 uzticamība ir nedaudz virs vidējās. 2015. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 30.5 procentiem šīs paaudzes Mazda 323 (vidēji 13 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 32.1%.
Mazda 323 2001 papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Mazda 323 paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
72% Kondicionieris
71% Metālikas krāsa
53% Apsildāmi sēdekļi
30%
Mazda 323 2001 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Mazda 323 2001 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāks degvielas patēriņš dīzeļmotoriem
- mazāks degvielas patēriņš
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš
- ietilpīgāks bagāžnieks
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāk defektu
- pieejams ar 4x4 piedziņu
- labāka manevrētspēja
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- mazāk defektu
Atsauksmes par Mazda 323
Kopā 18 atsauksmes par Mazda 323
Pēdējā gada 323f. Šo auto varētu goda vārds uzturēt par kabatas naudu, pilnīgi neko neprasa. Vienīgās detaļas ko esu mainījis ir sveces, eļļas un tās lietas ko pats salauzu. Dzinējs, kārba, abi sasodīti izturīgi, ne viena remonta, ne vienas noplūdes, nekā. Paralēli braucot ar vācu autobūves šedevru taisni jābrīnās kā japāņi māk būvēt auto.
Ir gan rūsa diemžēl. Ar šo tika maz braukts pa ziemu, bet tāpat sanāca manīt bāku (TA gandrīz 3nieku ielika), pārmetināt aizmugurējās arkas un sliekšņiem galus. Jāsaka gan ka manam eksemplāram grīda, lanžeroni un visas kabatas ir teicamas, tā kā iepriekš minētie metināšanas darbi nemaz nav tik dārgi. Ja nākamais saimnieks nebrauks pa ziemu tad es domāju šis auto vēl ies 10 gadus.
Jāmin arī detaļu pieejamība. Nevaru noregulēt vārstus, šaibu nav NEKUR. Bremzēm īpatnējs dizains, vadīkla ar pakavu vienā gabalā un to arī nav.
Iegādes gads: | 2015 auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums | 33`000 kilometri (6 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto