Mazda MX-5 2013
Ideāls auto, lai apgāztu visu slikto, ko cilvēki Latvijā spēj izdomāt par kabrioletiem, sporta auto un divvietīgiem auto.
visas Mazda MX-5 atsauksmes
Šī Mazda MX-5 paaudze tika ražota no 2013.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Mums ir informācija par 3 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar aizmugurējo riteņu (klasisko) piedziņu.
Šim Mazda pieejami divi benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.8 līdz 2.0 litriem un jaudu no 126 līdz 160 zirgspēkiem. Latvijā Mazda MX-5 visbiežāk sastopams ar 2.0 litru benzīna dzinēju. Visiem dzinējiem sadales vārpstas piedziņa tiek nodrošināta ar ķēdi, kas tiek uzskatīts par uzticamāku un retāk apkopi prasošu risinājumu (Kas ir dzinēja ķēde un siksna?).
Auto pieejams gan ar manuālo (2 versijas), gan automātisko (1 versija) pārnesumu kārbu.
Mazda MX-5 2013 vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 7.1 līdz 8 litriem uz 100km. Ekonomiskākā Mazda MX-5 2013 benzīna versija ir Mazda MX-5 Roadster Coupe 1.8, kas vidēji patērē 7.1 litrus benzīna uz 100 km.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Mazda MX-5 degvielas patēriņš vidēji ir tāds pats kā ražotāja norādītais. Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Mazda MX-5 modifikāciju
Mazda MX-5 2013 CO2 izmešu daudzums ir no 167 līdz 188 gramiem uz kilometru. Mazda MX-5 versija ar zemāko CO2 emisiju ir Mazda MX-5 Roadster Coupe 1.8, kas saražo 167 gramus CO2 uz vienu kilometru.
Visātrāk līdz 100 km/h - 7.9 sekundēs ieskrienas Mazda MX-5 Roadster Coupe 2.0 versija, savukārt visgausākais ir Mazda MX-5 Roadster Coupe 1.8, kurš šo ātrumu sasniedz 9.9 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 217 km/h ir 2.0 benzīna 4 cilindru 160 zirgspēku versijai (Mazda MX-5 Roadster Coupe 2.0).
Mazda MX-5 garums ir 402 cm, tas ir mazs auto. Mazda MX-5 svars (pilna masa) ir 1375 kg, tā svars ir par aptuveni 17 procentiem mazāks nekā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem. Mazda MX-5 bagāžnieka tilpums ir 150 litri.
Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Mazda MX-5 2013 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 5500 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.34 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 44%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 12% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Mazda MX-5 lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Mazda MX-5 cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Mazda MX-5 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Mazda MX-5 2013 Roadster Coupe 1.8
Ekonomiskākā versija |
1.8 Benzīns | 126 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (5) |
Mazda MX-5 2013 Roadster Coupe 2.0
Dinamiskākā versija - 100 km/h 7.9 sekundēs |
2.0 Benzīns | 160 ZS | 7.6 l/100km | Manuālā (6) |
Mazda MX-5 2013 Roadster Coupe 2.0
Jaudīgākā versija (160 ZS) |
2.0 Benzīns | 160 ZS | 8.0 l/100km | Automāts (6) |
Mazda MX-5 drošība
Drošības testos Mazda MX-5 ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Mazda MX-5 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 84 no 100, bērnu drošība: labu vērtējumu - 80 no 100, par gājēju aizsardzību Mazda MX-5 saņēmis 93 no 100.
Mazda MX-5 drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 64 procenti no 100.
Mazda MX-5 kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Mazda MX-5? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Mazda MX-5 2013 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 5500 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.34 €.
Mazda MX-5 2013 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Mazda MX-5 kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Mazda MX-5 nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Mazda MX-5 nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2013 2014 2015
Mazda MX-5 uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Mazda MX-5 uzticamība ir vidēja. 2015. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 8.1 procentiem šīs paaudzes Mazda MX-5 (vidēji 1 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 8.4%.
Mazda MX-5 uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie 10-14 gadus vecie auto
Uzticamākie 10-14 gadus vecie kabrioleti
Mazda MX-5 2013 papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Mazda MX-5 paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
67% Klimata kontrole
67% Riepu spiediena kontrole
67% Lietus sensors
67% Metālikas krāsa
67% Kruīza kontrole
33% Ādas apdare
33% Regulējama stūre
33% Apsildāmi sēdekļi
33% Navigācija
33%
Mazda MX-5 2013 fotogrāfijas
Mazda MX-5 2013 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Mazda MX-5 2013 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- mazāks degvielas patēriņš
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāk defektu
- mazāk defektu
- ietilpīgāks bagāžnieks
- pieejami benzīna un dīzeļa motori
- mazāks degvielas patēriņš dīzeļmotoriem
- pieejami benzīna un dīzeļa motori
- pieejams ar 4x4 piedziņu
Atsauksmes par Mazda MX-5
Zemāk atradīsi atsauksmes par citu gadu ražojuma Mazda MX-5 automobiļiem.
Ideāls auto, lai apgāztu visu slikto, ko cilvēki Latvijā spēj izdomāt par kabrioletiem, sporta auto un divvietīgiem auto.
NEKO.
Iegādes gads: | 2007 auto vecums 17 gadi) | Lietošanas ilgums | 180`000 kilometri (7 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto