Mercedes E klase
Mercedes E klases tehniskie dati
Lūdzu izvēlies Mercedes E klases paaudzi, lai skatītu pilnu informāciju par to - atsauksmes, tehniskos datus, cenas, kvalitātes datus, papildaprīkojumu un fotogrāfijas
Vai Mercedes E klase ir uzticams auto?
Kopumā Mercedes E klase uzticamība ir vidēja. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mercedes E klases atrasto defektu skaits ir bijis līdzīgs kā vidēji šāda vecuma auto.
Saskaņā ar šiem pārskatiem visaugstākos uzticamības rādītājus uzrādīja Mercedes E klase no 1989. līdz 1993 gadam, bet viszemākā uzticamība bija modeļiem no 1999. līdz 2002 modeļa gadam, uzticamības rādītāji dažādām Mercedes E klases paaudzēm diezgan būtiski atšķiras. Vairāk informācijas meklējiet katras paaudzes aprakstā.
Pārsvarā Mercedes E klase ir motori ar ķēdi, kas tiek uzskatīti par uzticamākiem, nekā motori ar siksnu.
Atsauksmes par Mercedes E klasi
Kopā 22 atsauksmes par Mercedes E klasi
- Ļoti ērts.
- Piekare ļoti mīksta, bedres vispār just nevar.
- Ļoti dinamiska, no 0-55 pilsētā ir zibenīga (Rīgā visos krustojumos sanāca skriet pa priekšu), ārpus pilsētas spiež arī ļoti labi, nodzīt smagos būs tā, ka tik pedālis jāpiespiež stiprāk.
- Ļoti stabila arī pie 160km/h (ātrāk neesmu braucis).
- Ļoti bagāta ar fīčām, kaut skaitās vecs auto (2003, bet ir lietus sensors, parkingi, automātiskie lukturi, aptumšojošie lukturi apsildāmie, elektriski vadāmie beņķi, SBC PUMPIS (lieliskākā fīča automātiem), kruīzs un noteikti vēl kas, ko aizmirstu)
- Stock stereo ir ļoti lielisks, gan basi, gan augstie toņi labi izceļas un tumbas nesāk čarkstēt pie lieliem basiem, vai skaļuma, ko esmu Fordos (Focus, 2007, hečbeks) un BMW (320d, 2006) dzirdējis.
- Katrs otrais lielais brauciens atstāja mani pusceļā ar kko sabojātu, vai kādu defektu (vienreiz uz Liepāju, vienreiz uz Rēzekni, pēdējoreiz uz Talsiem, pēc kā arī auto iemainīju pret citu)
- Pienācis laiks, kad salona detaļas (obšivka bagāžniekam, piemēram) ir grūti atrodama. Arī dzīvojot Rīgā.
- Dažreiz interesanti pārslēdz ātrumus (pie 100, iespiežot gāzi, kārba šķietami citreiz iemet 3, kas aizmet apgriezienus līdz 4k, un tad manevra - apdzīt mašīnu - vidū auto "iebrauks", ka tomēr vajag 4 pārnesumu, ko nomainīs un varēs aizlidot garām, pamanīju gan ar stock, gan mainīto kārbas vadības bloku, biju arī atiestatījis kārbu, lai dators domā no jauna. Nelīdzēja)
Iegādes gads: | 2023 auto vecums 20 gadi) | Lietošanas ilgums | 5`000 kilometri (0 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 550 € |
Draugam šo auto neieteiktu
Ta ka mans hobijs retro auto restauracija plus auto remonts.loti jauks un uzticams auto.protams viena un ta pasa gada auto. viens var but ideals, otrs ta sarusejis ka sedekli ar visam skruvem var izraut no salona.
Loti loti gaus.ar orginalo riepu izmeriem. kad ieskrienas 90 --100 motors griezas ar lielakiem apgriezieniem ka vajag.nomainot uz augstaku profila riepam pilseta jabrauc ar terso atrumu.lai veiktu apdzisanu, jareikina ka furas vaditajam. totie arpus pilsetas ideali un ari sidometra raditajs gandriz pareizs -2 km
Iegādes gads: | 2013 auto vecums 24 gadi) | Lietošanas ilgums | 60`000 kilometri (2 gadi) |
---|
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Auto nekad nepievils. 2.2 CDI dzinējs ir gan pietiekoši ekonomisks gan arī diezgan ņiprs. Auto reālais patēriņš 7- 8 litri uz 100km. Braukšanas komforts kā jau e klasei ideāls. Ļoti daudz ekstru priekš tāda gada auto. Xenon, elektriskie logi, elektriskie spoguļi, kondicionieris. Viss ko var vēlēties no AVANGARDE komplektācijas.
Vislielākā problēma E klasei RŪSA. Auto gandrīz pilnība tika pārkrāsots un jau aptuveni pēc gada atkal sāka parādīties rūsa. Kompis dažreiz uzmet kļūdas.
Iegādes gads: | 2016 auto vecums 16 gadi) | Lietošanas ilgums | 100`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 750 € (ap 375 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Pirmās labās ekstras, komforts un stabilitāte uz ceļa. Uztaisīju chiptuning, rāviens tāds, ka prieks!
Grūti bija samainīt, jo gribējās komfortu un ekstras, kas citās mašīnās ir vēl vairāk, tamdēļ dabūju mainīt uz BMW!
Iegādes gads: | 2000 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 225`000 kilometri (15 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1020 € (ap 68 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Liels plašs, ērts auto. Nenokaujams dzinējs 3.0. Ritošā lai gan var būt beigta, negrabēs
Eļļas nopludēm jāseko līdzi, remontos diezgan dārgas izmaksas. w210 slimība Rūsa
Iegādes gads: | 2014 auto vecums 16 gadi) | Lietošanas ilgums | 50`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 13.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 720 € (ap 360 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
11 gadus braucu pilnīgi neko neesmu tais;ijis, vienīgi bremžu diskus, un kolotkas nomainīju
jāseko līdzi, virsbūvei, ja parādās rūsa, uzreiz jānovērš, nedrīkst ielaist
Iegādes gads: | 2008 auto vecums 13 gadi) | Lietošanas ilgums | 160`000 kilometri (11 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Lielisks, plašs, ērts auto. Paralēli braukts ar citiem auto bet joprojām netaisos to pārdot, sevišķi, kad pienāk ziema :)
Degvielas patēriņš.
Iegādes gads: | 2006 auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums | 180`000 kilometri (11 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 13.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto