Opel Frontera 1995
Konkrēti šī Frontera laikam ir labāka kā Frontera 2 (otrajai ir kaprīzs motors). Ja seko motoram līdzi tas kalpo ilgi un labi. Nav kaprīzs uz degvielu, ņem pretī visu. Ziemā lec no pus apgrieziena arī -25´C, ja tik akumulators spēj dot pietiekoši strāvu. Vēl man patīk šim dzinējam gāzu sadales mehānisms tiek piedzīts caur zobratiem. Tāpēc atkrīt zobsiksnas maiņas, kas ...
visas Opel Frontera atsauksmes
Šī Opel Frontera 3 durvju paaudze tika ražota no 1995.gada marta līdz 1998.gada decembrim. Mums ir informācija par 4 šīs paaudzes modifikācijām. 1995. gada Opel Frontera ir pieejams ar pilnpiedziņu (4x4).
Šim Opel pieejami viens benzīna dzinējs ar tilpumu 2.0 litri un jaudu 115 ZS un trīs dīzeļdzinēji ar tilpumu no 2.5 līdz 2.8 litriem un jaudu no 113 līdz 116 zirgspēkiem. Latvijā Opel Frontera visbiežāk sastopams ar 2.8 litru dīzeļdzinēju, bet pietiekami populārs ir arī 2.5 litru dīzeļdzinējs.
Auto pieejams tikai ar manuālo pārnesumu kārbu.
Opel Frontera 1995 vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir apmēram 11.8 litri uz 100km, savukārt dīzelim - no 9 līdz 10.4 litriem uz 100km. Savukārt ekonomiskākais Opel Frontera 1995 dīzelis - Opel Frontera Sport 2.8 TDi uz 100 kilometriem patērē 9 litrus dīzeldegvielas.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais Opel Frontera degvielas patēriņš vidēji ir par aptuveni par 3 procentiem lielāks kā ražotāja norādītais (vidēji +3% benzīna motoriem un tāds pats dīzeļdegvielas motoriem). Precīzāku katra modeļa reālo patēriņu meklē izvēloties konkrētu Opel Frontera modifikāciju
Visātrāk līdz 100 km/h - 15.6 sekundēs ieskrienas Opel Frontera Sport 2.0i versija, savukārt visgausākais ir Opel Frontera Sport 2.8 TDi, kurš šo ātrumu sasniedz 16 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 158 km/h ir 2.0 benzīna 4 cilindru 115 zirgspēku versijai (Opel Frontera Sport 2.0i).
Opel Frontera garums ir 419 cm, tas ir vidēja izmēra auto. Opel Frontera svars (pilna masa) ir no 2200 līdz 2510 kg (atkarībā no modifikācijas), tā svars ir par aptuveni 11 procentiem mazāks nekā vidēji šī vecuma un klases automobiļiem. Opel Frontera bagāžnieka tilpums ir 300 litri, nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus bagāžnieka tilpumu var palielināt līdz 1160 litriem.
Šis Opel ir relatīvi lēts, Latvijā to var iegādāties vidēji par 1700 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās Opel Frontera remontu izmaksas gadā ir ap 190 €. Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Opel Frontera 1995 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2500 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.24 €. Degvielas izmaksas aprēķinātas ap 59%, savukārt remonta un apkopes izdevumi - apmēram 24% no kopējām izmaksām Mums ir lielisks auto izmaksu kalkulators, aprēķiniet Jūsu situācijai un braukšanas paradumiem atbilstošās Opel Frontera lietošanas izmaksas šeit. Vairāk par Opel Frontera cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Opel Frontera modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš |
---|---|---|---|
Opel Frontera 1995 Sport 2.0i 4x4
Mar 1995 — Jan 1998 Dinamiskākā versija - 100 km/h 15.6 sekundēs |
2.0 Benzīns | 115 ZS | 11.8 l/100km |
Opel Frontera 1996 2.5 TDS 4x4 Jan 1996 — Dec 1998 | 2.5 Dīzelis | 115 ZS | 10.4 l/100km |
Opel Frontera 1996 Sport 2.5 TDS 4x4
Sept 1996 — Jan 1998 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (116 ZS) |
2.5 Dīzelis | 116 ZS | - |
Opel Frontera 1995 Sport 2.8 TDi 4x4
Mar 1995 — Sept 1996 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.8 Dīzelis | 113 ZS | 9.0 l/100km |
Opel Frontera cenas
Opel Frontera 1995 - 1998 cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 1000 € līdz 2500 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Opel Frontera cena ir ļoti zema - Opel Frontera ir aptuveni par 30 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma apvidus automobiļi (skat apvidus auto 1995 - 1998 cenu salīdzinājumu).
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Opel Frontera 1997 cena | 1000 € | 1700 € | 2500 € | |
Opel Frontera 1996 cena | 1600 € | 2100 € | 2500 € | |
Opel Frontera 1995 cena | 1200 € | 1400 € | 1500 € |
Opel Frontera kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Opel Frontera? Mūsu lietotājiem, kuri rēķinājuši šīs paaudzes Opel Frontera 1995 ekspluatācijas izmaksas, tās vidēji bijušas 2500 € gadā, savukārt viens kilometrs izmaksājis 0.24 €.
Opel Frontera 1995 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Opel Frontera kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Opel Frontera nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Opel Frontera nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
1995 1996 1997 1998
Opel Frontera uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Opel Frontera uzticamība ir nedaudz virs vidējās. 2008. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 18 procentiem šīs paaudzes Opel Frontera (vidēji 12 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 21%.
Opel Frontera 1995 papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Opel Frontera paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
67% Lūka
50% Regulējama stūre
44% Metālikas krāsa
28% Kondicionieris
17% Ādas apdare
17% Apsildāmi sēdekļi
11%
Opel Frontera 1995 fotogrāfijas
Opel Frontera 1995 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Opel Frontera 1995 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- pieejama gan manuālā, gan automātiskā kārba
- ietilpīgāks bagāžnieks
- mazāks degvielas patēriņš
- pieejama gan manuālā, gan automātiskā kārba
- mazāks degvielas patēriņš dīzeļmotoriem
- ietilpīgāks bagāžnieks
- zemāka cena
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- pieejamas arī 2WD versijas
- labāka manevrētspēja
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāk defektu
- pieejama gan manuālā, gan automātiskā kārba
- pieejami tikai benzīna motori
- pieejamas arī 2WD versijas
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
Atsauksmes par Opel Frontera
Kopā 5 atsauksmes par Opel Frontera
Konkrēti šī Frontera laikam ir labāka kā Frontera 2 (otrajai ir kaprīzs motors). Ja seko motoram līdzi tas kalpo ilgi un labi. Nav kaprīzs uz degvielu, ņem pretī visu. Ziemā lec no pus apgrieziena arī -25´C, ja tik akumulators spēj dot pietiekoši strāvu. Vēl man patīk šim dzinējam gāzu sadales mehānisms tiek piedzīts caur zobratiem. Tāpēc atkrīt zobsiksnas maiņas, kas maksā dažām mašīnām dārgi, vai arī problēmas ar ķēdēm kas mēdz izdilt ar laiku.
Kopumā mašīna ir ļoti izturīga jo sastāvdaļas ir uztaisītas pamatīgas. Esmu daudz braucis pa bezceļiem. Caurejamība, priekš standarta mašīnas, ir izcila. Šai mašīnai ir pilnvērtīga pilnpiedziņa ar sadales kārbu kurai ir arī pazeminātais režīms. Vel nesen vairākas reizes izbraucu cauri 8 km garam bezceļa posmam kur UAZ(bobiks) iesēdās divas reizes(dziļās dubļainās risēs).
Negatīvi ir principā sīkumi. Pirmkārt habi, kurus vēlams nomainīt uz mehāniskajiem. Raksturīga ir bremžu suportu vadīklu ieēšanās (tos reizi gadā tīru un eļļoju pats). Mēdzot iziet no ierindas motora eļļas spiediena devējs. Neko vairāk sliktu nezinu teikt pa četriem gadiem.
Iegādes gads: | 2012 auto vecums 15 gadi) | Lietošanas ilgums | 115`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1115 € (ap 278 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto