Opel Zafira 2011 atsauksmes
Pārsēžoties no 2008. gada Nissan suv uz šo 2013. gada Minivan, sajūtas ir vienkārši WOW! Tāds kosmosa kuģis, ka nesaproti, kā ar viņu braukt. Bet sensori visu izdara tavā vietā. Ietilpība ir tiešām pārsteidzoši liela un daudz visādu kabatiņu, cimdu nodalījumu utt. Es savā Zafira nejutu ātrumu, Ļoti laba dinamika. Ģimenes izbraucieniem ideāls auto, kā arī mājas saimniecībām (trimerus, mēbeles, es pat savā ielādēju 750kg pašizlīdzinošo maisījumu, kā arī 140kg agregātu zaru smailcināšanai). Un pēc visa tā pārvestā svara bez liekiem izdevumiem izgāju tehnisko, kur dabūju vieninieku un mutiski tika paskaidrots, ka neliela brīvkustība aizmugurējā tilta buksē. Atļaušos pieminēt, ka auto ikdienā pārvietojās uz R19 oriģinālajiem diskiem. Ritošā viņam ideāla bija. Pa zemes ceļiem un trepi ļoti maz braukāju, toties ´´guļošos policistus´´ viņam bija jāizjūt katru dienu.
Pirmais, jau kas pārsteidz bija rūsa, jo likās ka auto ir salīdzinoši jauns. Protams ne liela. Auto vēsture man nebija zināma, bet pēc iegādes, kad jau kādi pirmie 1000km nobraukti, parādījās pirmais noslēpumainais defekts. Uzsākot braukt, kaut kas vibrēja. Par cik man bija automāts es ļoti satraucos. Kādu laiku pabraucu un vibrācija pazuda pati no sevis.
Pēc kāda ilgāk nobraukta laika parādījās vel viena problēma ar kuru netiku skaidrībā. Slēdzās iekšā servisa režīms, dodot virsū gāzi. Panelī neiedegās neviena lampiņa, bet auto pēkšņi neiet ātrāk par 20km/h. Stājies malā restartē motoru un turpini braukt, cerot, ka tas neatkārtosies, bet atkārtojas. Uzņēmu informāciju no dažādiem meistariem, kas tas varētu būt, ķēros klāt darbiem. Sensors rokā, detaļas nr zināms sāku meklēt labāko cenas piedāvājumu. Cenas visur līdzīgas a.p.m 50eur. Samainīju, viss baigi forši un pēc trīs nedēļām atkal servisa režīms ieslēdzas. Vieta, kur iegādājos detaļu, atteicās to mainīt. Atkārtoti pirkt es nebiju ar mieru, jo nebiju pārliecināts vai tajā sensorā ir tā vaina. Pabraukāju kādu brītiņu prātīgi tā, lai turbo nedabū pūst un lai neslēdzas servisa režīmā. Problēma pazuda pati no sevis. Pēc visa tā čakara nobraukāju kādus 10,000km un nevienu reizi vairs nekas tāds neatkārtojās. Manas aizdomas, ka tas bija saistīt ar mitrumu, kaut kur.
Iegādes gads: | 2017 auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums | 80`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 130 € (ap 65 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Opel Zafira Tourer ir labs ģimenes auto ar bagātīgu aprīkojumu gan izbraukumiem, gan ikdienai.
Pagaidām neko:)
Iegādes gads: | 2012 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 25`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums | 2`000 kilometri (0 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.4 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Šim auto ir laba inerce, ātrs, viegli uzņem ātrumu.
Ietilpīgs un komfortabls auto.
Pasmaga priekša - amortizatori nespēj slāpēt ceļa iedobes, ko, piemēram, Merivai spēj. Bagāžnieka vākam vēlētos rokturi arī kreisajā pusē.
Iegādes gads: | 2017 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 60`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.6 litri uz 100km (braucot ap 30% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ekonomisks, diezgan jaudīgs ar 125 kw, ērts, ietilpīgs, daudz ekstras, patīkams interjers un eksterjers. Drošs
Skaņas izolācija varētu būt labāka.
Iegādes gads: | 2023 auto vecums 6 gadi) | Lietošanas ilgums | 15`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.1 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 230 € (ap 230 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Kopumā labs "darba zirgs"
Nepatīkami, ka kaut kas jāremontē, arī degvielas patēriņš paliels. Opel ne pavisam vairs nav "vācu kvalitāte" bija laiks, ka lietus ūdens gar priekšējām durvīm nokļuva salonā, arī caur aizmugurējo bremžu lampu tā, kas uz jumta.
Iegādes gads: | 2009 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 160`000 kilometri (7 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.6 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 3850 € (ap 550 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Iegādes gads: | 2009 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 35`000 kilometri (8 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1400 € (ap 175 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ietilpīgs, cena/kvalitāte
Vāja transmisija