Opel Zafira 2008 atsauksmes
Kopumā labs "darba zirgs"
Nepatīkami, ka kaut kas jāremontē, arī degvielas patēriņš paliels. Opel ne pavisam vairs nav "vācu kvalitāte" bija laiks, ka lietus ūdens gar priekšējām durvīm nokļuva salonā, arī caur aizmugurējo bremžu lampu tā, kas uz jumta.
Iegādes gads: | 2009 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 160`000 kilometri (7 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.6 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 3850 € (ap 550 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Iegādes gads: | 2009 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 35`000 kilometri (8 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1400 € (ap 175 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ietilpīgs, cena/kvalitāte
Vāja transmisija
Opel Zafira Tourer ir labs ģimenes auto ar bagātīgu aprīkojumu gan izbraukumiem, gan ikdienai.
Pagaidām neko:)
Iegādes gads: | 2012 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 25`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 50% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti ātri parādās rūsa uz sliekšņiem un vispar ātri rūsē
Iegādes gads: | 2014 auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums | 20`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Pārsēžoties no 2008. gada Nissan suv uz šo 2013. gada Minivan, sajūtas ir vienkārši WOW! Tāds kosmosa kuģis, ka nesaproti, kā ar viņu braukt. Bet sensori visu izdara tavā vietā. Ietilpība ir tiešām pārsteidzoši liela un daudz visādu kabatiņu, cimdu nodalījumu utt. Es savā Zafira nejutu ātrumu, Ļoti laba dinamika. Ģimenes izbraucieniem ideāls auto, kā arī mājas saimniecībām (trimerus, mēbeles, es pat savā ielādēju 750kg pašizlīdzinošo maisījumu, kā arī 140kg agregātu zaru smailcināšanai). Un pēc visa tā pārvestā svara bez liekiem izdevumiem izgāju tehnisko, kur dabūju vieninieku un mutiski tika paskaidrots, ka neliela brīvkustība aizmugurējā tilta buksē. Atļaušos pieminēt, ka auto ikdienā pārvietojās uz R19 oriģinālajiem diskiem. Ritošā viņam ideāla bija. Pa zemes ceļiem un trepi ļoti maz braukāju, toties ´´guļošos policistus´´ viņam bija jāizjūt katru dienu.
Pirmais, jau kas pārsteidz bija rūsa, jo likās ka auto ir salīdzinoši jauns. Protams ne liela. Auto vēsture man nebija zināma, bet pēc iegādes, kad jau kādi pirmie 1000km nobraukti, parādījās pirmais noslēpumainais defekts. Uzsākot braukt, kaut kas vibrēja. Par cik man bija automāts es ļoti satraucos. Kādu laiku pabraucu un vibrācija pazuda pati no sevis.
Pēc kāda ilgāk nobraukta laika parādījās vel viena problēma ar kuru netiku skaidrībā. Slēdzās iekšā servisa režīms, dodot virsū gāzi. Panelī neiedegās neviena lampiņa, bet auto pēkšņi neiet ātrāk par 20km/h. Stājies malā restartē motoru un turpini braukt, cerot, ka tas neatkārtosies, bet atkārtojas. Uzņēmu informāciju no dažādiem meistariem, kas tas varētu būt, ķēros klāt darbiem. Sensors rokā, detaļas nr zināms sāku meklēt labāko cenas piedāvājumu. Cenas visur līdzīgas a.p.m 50eur. Samainīju, viss baigi forši un pēc trīs nedēļām atkal servisa režīms ieslēdzas. Vieta, kur iegādājos detaļu, atteicās to mainīt. Atkārtoti pirkt es nebiju ar mieru, jo nebiju pārliecināts vai tajā sensorā ir tā vaina. Pabraukāju kādu brītiņu prātīgi tā, lai turbo nedabū pūst un lai neslēdzas servisa režīmā. Problēma pazuda pati no sevis. Pēc visa tā čakara nobraukāju kādus 10,000km un nevienu reizi vairs nekas tāds neatkārtojās. Manas aizdomas, ka tas bija saistīt ar mitrumu, kaut kur.
Iegādes gads: | 2017 auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums | 80`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 130 € (ap 65 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Patīkams un ergonomisks salons. Labas gaitas īpašības. Ļoti spēcīgas bremzes.
Trūkst jaudas. Nav informācijas par dzinēja šķidrumu temperatūru - tam ir tendence uzvārīties sastrēgumos. Dārgas detaļas (piemēram termostats 150 euro, logu slotiņas 50euro - der tikai oriģinālās, utt.). Ļoti neērts remondarbu veikšanai. Priekšējās lampas maināmas caur lūku dubļainā riteņa arkā.
Iegādes gads: | 2013 auto vecums 7 gadi) | Lietošanas ilgums | 40`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.5 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Izturīga piekare, ērts salons
EGR vārsts regulari jātīra jo aizsērē un tad rada problēmas... Kondicioniera radiators iztur tik pāris mūsu sāļās ziemas pilsēta..
Ļoti traucē pāredzamību pie apļveida krustojumiem platās jumta stoikas! Automašīnai trīspatsmitajā gadā parādās rūsa.. uz durvju apakšas un aizmugurējām durvīm pie stikla
Iegādes gads: | 2014 auto vecums 8 gadi) | Lietošanas ilgums | 150`000 kilometri (5 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto