Skoda Octavia
Skoda Octavia tehniskie dati
Lūdzu izvēlies Skoda Octavia paaudzi, lai skatītu pilnu informāciju par to - atsauksmes, tehniskos datus, cenas, kvalitātes datus, papildaprīkojumu un fotogrāfijas
Vai Skoda Octavia ir uzticams auto?
Kopumā Skoda Octavia uzticamība ir vidēja. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Skoda Octavia atrasto defektu skaits ir bijis līdzīgs kā vidēji šāda vecuma auto.
Saskaņā ar šiem pārskatiem visaugstākos uzticamības rādītājus uzrādīja Skoda Octavia no 1998. līdz 2000 gadam, bet viszemākā uzticamība bija modeļiem no 2017. līdz 2019 modeļa gadam, uzticamības rādītāji dažādām Skoda Octavia paaudzēm diezgan būtiski atšķiras. Vairāk informācijas meklējiet katras paaudzes aprakstā.
Atsauksmes par Skoda Octavia
Kopā 47 atsauksmes par Skoda Octavia
2006.gada modelis ar 1.9 tdi dzinējs ir ļoti dinamisks kombinācijā ar automātisko transmisiju. Braucu un baudīju iespēju viegli veikt apdzīšanas manevru vai izraut startu no krustojuma.
Salonā daudz dažādu nodalījumu lietu salikšanai. Sevišķi patika nodalījums centrā uz galvenā paneļa.
Saules sargos spogulis ar apgaismi
Liels plašs bagāžas nodalījums ar dubulto grīdu.. Zem tās var glabāt 1000 sīkumu un bagāžas nodalījuma virsma paliek brīva. Sānos ir plašas nišas ar tādu aprēķinu ka tur droši var novietot dažādas pudeles. Nav jābaidās ja aizripos.Sānu arkās virs tām ir divas slēgtas nišas kur var glabāt auto apkopes piederumus.
Ērta vadītāja vieta. To var noregulēt dažādās pozīcijās atkarībā no vadītāja vēlmēm vai zemu pusguļus vai augstu kā minivenos. Šī gada modelim ir augsta jumta pozīcija ir ērti jebkuram vadītājam un 2 rindā vienmēr var ērti sēdēt 3 pasažieri.
Ļoti labs dzinējs. Tas neprasa ieguldījumu regulāri tikai jāmaina eļļu citas rūpes nebija. Neviens šķidrums.nezuda.
Grūti bija regulēt sēdekļa muguras daļas slīpumu. To regulē ar skrūves tipa mehānismu. Ja vēlējos atlaisties šofera vietā, tas bija smagi un ilgi jā skrūvē. To nevar paveikt ar vienu sviras vilcienu.
Neizturīga balstiekārta pa braucot pa bedrainajām Rīgas ielām ātri salūza visas atsperes un neizturēja amortizatori. Tas prasīja lielus ieguldījumus.
Dīvaina klimatkontrole, tai nav slēdzis AC atslēgšanai. To var ieslēgt iestādot zemu temperatūras režīmu.
Visiem modeļiem ir sarūsējusi daļa aizmugures logā mazgātāja zonā.
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums | 100`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.5 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 765 € (ap 765 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
1) Ļoti patīkams dzinējs - jaudīgs jau no maziem apgriezieniem - kā jau dīzelis. Ērta DSG kārbas darbība - pārslēdzas ļoti ātri; nav jāšaubās apdzīšanas brīdī, ka var "aizdomāties", ko nācies piedzīvot ar dažām citām automātkārbām. Tai pat gana taupīgs - vienmērīgi braucot pa šoseju līdz 120km/h patēriņš turas ap 5-5,2 l/100km.
2) Ērts un ļoti ietilpīgs auto. Hečbeka/liftbeka virsbūve manuprāt vispār ir ideāla - daudz praktiskāka par sedanu un tai pat laikā neizskatās pēc lempīga universāļa.
1) Ar savu augumu, 192cm, vad.vietā tomēr īsti ērti nevaru iekārtoties. Tāpēc pēc pāris simtiem km mugura krustos sāp un prasās atpūsties.
2) Augsts "tunelis" salonā, tāpēc aizmugurē vidū var sēdēt tikai bērns.
3) Bažas raisa virkne tipisku VW grupas auto potenciālu problēmu: sprauslas, turbīna, divmasu spararats jau "sūta sveicienu" ar pagaidām mazām, bet jūtamām vibrācijām tukšgaitā... Visi šie remonti "budžeta" markai Škoda maksā aptuveni tāpat, kā VW Golf, Passat, Touran, Tiguan, Audi A3 utt...
Iegādes gads: | 2009 auto vecums 2 gadi) | Lietošanas ilgums | 200`000 kilometri (7 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.2 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1245 € (ap 177 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Vismaz kustās!
Pilnīgs mēsls! Hadene visu laiku grab , nomainīts ir viss bet joprojam kaut kas tam sūdam tur grab.. Logu tīrītāju slotiņas šad tad " uzkarās" un nevar izslēgt.. Eļļu ēd un kaut kāda baltā eļļa jau , noskrējiens knapi 230 000 bet tik daudz prblēmu.. Lai noņemtu plauktu vajag motoraam paduškas skrūvēt nost un cel motoru augša..
Patēriņš nenormals... kompis rāda itkā 9L bet pēc kilometriem ar 52 L knapi 400 var nobraukt ziemā un 480 vasarā!
Kārba arī interesanta.. Knapi pieskaries pedālim braucot uz 80 km/h un vinš met uz 3.. tad 4 . tad 3.. + atpakaļgaida ātrums kaut ko ieķeras citreiz! Ja pats izdomā taisīt tad rēķinies ka skrūves ar 3 m garu mietu tik var dabūt vaļā , ieēdušās būs jau nu noteikti!
Nezinu , varbūt esmu iegrābies , bet es NEKAD vairs mūžā nepirkšu škodu!!!
Iegādes gads: | 2019 auto vecums 16 gadi) | Lietošanas ilgums | 35`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 13.0 litri uz 100km (braucot ap 90% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 200 € (ap 200 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Savā cenu kategorijā līderis. Ļoti adekvāts aprīkojums par to naudu. Brauc labi, viegli stūrēt un slēgt ātrumus. Jauda laba, neatpalika no C6 3.0d. Fantastiskas gaismas (bixenon), bija vērts piemaksāt. Ergonomisks salona izkārtojums, viss ir parocīgs un ērts lietošanā, uz ekrāniem rādās tikai derīga info nevis kaut kādas glupības. Auto nav liels bet salona forma ir tāda ka iekraut var teju dajebko.
Pagaidām tikai eļļas mainu, bet spararats jau liek par sevi zināt. Bez tā vēl ir neliela eļļas nopūde un priekšējie amortizatori ir mitri.
Man (187cm) nepatika sēdpozīcija. Nedaudz par šauru, kā arī kāpjot iekšā un ārā jāberžas pret neveikli novietoto statni. Piekare par mīkstu, uz lielākiem pampakiem aiziet līdz atsitienam, daudz šūpojas.
Iegādes gads: | 2014 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 74`000 kilometri (7 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.5 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Kvalitatīvs salons. Ērti sēdekļi. Labas FULL LED gaismas.
Visa klimatkontroles, radio, sēdekļu apsildes vadība ir TIKAI planšetē... Mēneša laikā jau 6 reizes touch screen bija uzkāries vai neieslēdzās vispār - vari baudīt ziemu vai svelmi salonā, bez iespējām kaut ko regulēt... Sviests pilnīgs. Par 21500 eur gaidīju mazāk problemātisku auto... Jauns stūres rats - vēl viens feils... Mazie un neērtie sānu spoguļi. Front assist bieži nostrādā kļūdaini. Vilšanās par auto elektronisko daļu...
Iegādes gads: | 2020 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 2`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.3 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) |
Draugam šo auto neieteiktu
- Dinamika (1.6l dīzelis ar tikai 110Zs LV ceļiem ir OK);
- ietilpība;
- patēriņš (reāli uz šosejas 4.5-4.9l uz 100km);
- vadītāja komforts
- Jaunam auto ir briesmīga salona izolācija - tāpat kā sēdēt iekšā bungās, baigi sita pa ausīm, īpaši briesmīga ir durvju iekšējā apdare;
- švaks pret vērpi - uzbraucot/nobraucot no apmalēm bieži nokrīt bagāžnieka pārsegs;
- ziemā, zem -10C, ieslēdzot ventilācijas vidējo kanālu - pie +22 līdz +24 salst kājas, lai nesaltu jāliek uz +27...
Iegādes gads: | 2015 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 30`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 72 € (ap 72 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Līdz 10 gadu lietojumam nekas nav jāremontē. Oriģinālais akumulators kalpoja 12 gadus. Oriģinālās bukses mainīju tikai pēc 15 gadu lietojuma. Viegli uzturams, jo nav lieku ekstru, kas bieži vien iziet no ierindas.
16 gadus braucu ar šo mašīnu, un pēdējie pieci gadi ir diezgan bieži jāremontē bremžu suporti aizmugurē. Durvīs atslēgām gala slēdži izgāja no ierindas un paliku aiz durvīm.
Iegādes gads: | 2008 jauns auto) | Lietošanas ilgums | 290`000 kilometri (16 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 7.5 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 900 € (ap 56 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto