Audi A6
Audi A6 tehniskie dati
Lūdzu izvēlies Audi A6 paaudzi, lai skatītu pilnu informāciju par to - atsauksmes, tehniskos datus, cenas, kvalitātes datus, papildaprīkojumu un fotogrāfijas
Vai Audi A6 ir uzticams auto?
Kopumā Audi A6 uzticamība ir vidēja. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Audi A6 atrasto defektu skaits ir bijis līdzīgs kā vidēji šāda vecuma auto.
Saskaņā ar šiem pārskatiem visaugstākie uzticamības rādītāji bija Audi A6 no 2012. līdz 2014 gadam, bet viszemākā uzticamība bija modeļiem no 1997. līdz 2001 modeļa gadam, uzticamības rādītāji dažādām Audi A6 paaudzēm diezgan būtiski atšķiras. Vairāk informācijas meklējiet katras paaudzes aprakstā.
Atsauksmes par Audi A6
Kopā 105 atsauksmes par Audi A6
Audisti sveicinās, interesējās, daži cilvēki atskatās itkā nebūtu nekad redzējuši c5 uz smukiem divdaļīgajiem diskiem..
Smaga govs, gruti manevret parkofkā kur vel izņemt asākus līkumus, aizmugurējā piekare vienkārši drausmīga, priekšējā par laimi neticamā kārtā nebij beigta. Dinamika pilsētā pie tāda patēriņa vnk nekāda, gausa arī uz trases lai gan patēriņs mēdz patīkami nokristies līdz pat 7l Salons nav jutama ergonomika pat ar visiem recaro beņķiem no allroda, pat sābam ir ērtāki benķi, par audi orģinālajiem ādiniekim labak vispar nerunat, - pie tiem nedēļu braucot nevarēju pierast un gribējās pēc iespējas ātrāk izkāpt. Salons ,konkreti, nepārdomāts, visa kā samests daudz tikai lai būtu pa faktu, bet nav jutams ka butu padomats par vadītāju. Galīgi nav jūtams tas vācu prēmiums par ko cilvēki tā jūsmo un pēc kā tiecas, teiksim tā, biju pieradis pie sāb 9-5 komforta un vadāmības ka šajā audī es jutos neerti un pat nedroši, arī ļoti kaitināja tas audi mazais bagažas nodalijums, sābā varēja iekraut kudi vairāk. Prieks ka tiku no tā audī vaļā, šis modelis kombinācija ar šo motoru ir īsta naudas kapsēta, pēc pārdošanas, pirmajā nedēļā jaunajam saimniekam aprāva skrūvi agregātsiksnas spriegotājam, lai gan tas bija jauns uzlikts pirms paris menesiem
Iegādes gads: | 2021 auto vecums 17 gadi) | Lietošanas ilgums | 9`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 12.0 litri uz 100km (braucot ap 80% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1560 € (ap 1560 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Ērta, liela, labi izskatās. Kvalitatīvi uztaisīts salons, ērts, kluss, nekas negrab ne salonā ne ārpusē. Ļoti piemērota mūsu apstākļiem. Izturīga virsbūve un piekare, nav dārgs remonts. Virsbūve noturīga pret koroziju, pat 10 gadus jaunākas mašīnas ir sarūsējušas vairāk. Patīkama gaita, lieliska piekare, laba vadāmība, prieks sēdēt pie stūres. Salons un braukšanas sajūtas ne ar ko nav sliktākas kā divas paaudzes jaunākam audi a6. Un gaita ir pat mīkstāka un patīkamāka. Ziemā ļoti silta un uzsilst momentā.
Lai gan pats dzinējs 1.8 ir veiksmīgs un izturīgs, pietiekami vienkāršs un nedārgs ekspluatācijā un remontā, tomēr šai izmēros pietiekami lielajai mašīnai iespējams jau ir mazliet par mazu. Pie tam, ņemot vērā mašīnas svaru, patēriņš arī ir salīdzinoši liels - 9 litri. Pie tam dzinējam ir saliktas daudz visādas vakuuma trubiņas un elektroniskie devēji, kuriem ir jāseko līdz un jāuztur kārtībā, jo ja nebūs hermētiska, dzinējs sāks niķoties, un vainu atrast var būt diezgan piņķerīgi. Lai gan no otras puses lielākā daļa jaunāku dzinēju arī piebāzti ar visādiem devējiem un elektronikām. Tātad ja vakuuma caurules un elektronika tiks uzturēta kārtībā, un eļļa un filtri tiks laikus mainīti, dzinējs nekādas citas problēmas nesagādās. Kopumā ja nevajag ne sportisku ne baigi ekonomisku braukšanu, tad visādā citādā ziņā mašīna ir lieliska.
Iegādes gads: | 2017 auto vecums 21 gads) | Lietošanas ilgums | 10`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 9.0 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Salons ir skaists, kvalitatīvs, tur ir patīkami atrasties, nekas nečīkst, negrab. Mīksti, ergonomiski(mugura nesāp) sēdekļi. Ārējais dizains arī skaists, neuzbāzīgs un pašcieņas pilns. Quattro pilnpiedziņa netikai palīdz sliktos laikapstākļos, auto ir manāmi stabilāks pie lielāka ātruma salīdzinot ar priekšpiedziņas variantu. Ar gāzes iekārtu degvielas izdevumi pielīdzināmi 1.9TDI bet bez dīzeļu problēmām. Nav korozijas problēmu tā kā tas ir ar šī gada BMW vai Mercedes.
Pa nepilniem 3 gadiem esmu iztērējis virs 2000 eiro uzturēšanā, tas ir neskaitot gāzes iekārtu (720) un manu laiku, ja es remontētu šo auto servisā tad droši ciparu var reizināt ar 2. Nesaprotami no audi puses - auto aprīkots ar 5 ātrumu manuālo kārbu kurai 5. pārnesumā pie 100kmh dzinējs griežas ar 2800 apgr/min, to varētu gaidīt no 1.6 ne no V6. Auto ir ļoti skaļš uz šosejas.
Iegādes gads: | 2018 auto vecums 18 gadi) | Lietošanas ilgums | 48`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 12.4 litri uz 100km (braucot ap 70% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1032 € (ap 344 € gadā) |
Draugam šo auto neieteiktu
Priekš liela, smaga 4x4 universāļa kolosāli ekonomisks.
Laba caurgājamība ziemā, iespējams mierīgi braukt pa bezceļiem, pat salīdzinoši ekstremāliem, cik jau to atļauj klīrenss.
Mierīgi velk 3,5t treileri aizmugurē
Uzticams auto, nobraucu +-150k km un īsti nezināju ko nozīmē grūst naudu remontos.
Detaļas plaši pieejamas, maksā centus.
Tuvojoties 30 gadu vecumam, sākas rūsas problēmas (priekšas spārni, glāzes, aizmugurē aiz arkām u.c.)
Daudziem problēmas ar palaišanu ziemas mīnusos, bet tas risinās nopērkot jaunu, jaudīgāku kā uzstādīts no rūpnīcas, starteri (nevis remontēt esošo).
Iegādes gads: | 2017 auto vecums 22 gadi) | Lietošanas ilgums | 150`000 kilometri (4 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 5.8 litri uz 100km (braucot ap 20% pilsētā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Ļoti labas braukšanas īpašības. Šis tas, viss kaut kas nestrādā, bet braukšanas sajūta, stabilitāte, jaudas īpašības nav zudušas.
Ātrumkārba, bet pēc RECRO viss kārtībā.
Lambda zonde - vispār nav sataisāma jau kopš dzimšanas.
Bija problēmas ar indukcijas spolēm, bet kopš pamazām visas 6 ir nomainītas, tā kādu laiku nav traucējušas.
Panelis rāda visādas kļūdas, kondicionieris izgājis no ierindas, durvis negrib turēties ciet.
Visādi mazi nieki.
Iegādes gads: | 2006 auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums | 250`000 kilometri (9 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 10.5 litri uz 100km (braucot ap 40% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 1700 € (ap 188 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Lai gan ir maza pieredze ar šo audi, ļoti apmierina salons, kas salīdzinot, piemēram, ar s60 vai sx4 ir labākas kvalitātes un pārdomātāks, neskatoties uz to, ka auto ir vecākais no šiem trijiem. Pagaidām remonts nav bijis nepieciešams, jo nobraukums ir ap 5000km kopš nopirkšanas un pirkšanas brīdī viss bija kārtībā.
Rūsē priekšējie sparni, lai gan ir tikai viens mazs punktiņš, bet tomēr nepatīkami.
Iegādes gads: | 2017 auto vecums 17 gadi) | Lietošanas ilgums | 5`000 kilometri (1 gads) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 6.0 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 260 € (ap 260 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto
Gludi brauc, piekare jūtami savādāk uzņem nelīdzenumus un bedres, salons ļoti kluss, uz šosejas ērta mašīna, ziemā nav problēmu izbraukt visur, ar radžu riepām uz apledojuša ceļa ideāli turas, bagāžnieks ietilpīgs
Salīdzinoši dārgāks remonts citām auto klasēm - golf, astra, avensis. Bez pneimo piekares liekas pa zemu. Smags, kas nedaudz pasliktina vadāmību
Iegādes gads: | 2021 auto vecums 12 gadi) | Lietošanas ilgums | 80`000 kilometri (2 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 8.6 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 780 € (ap 390 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto