BMW 1 sērija 2011 2.0 benzīns serviss un apkopes
Motoreļļa
Motora eļļas tilpums: 5 litri
Eļļas maiņas intervāls ir 10 000 km vai viens gads, atkarībā no tā, kas pienāk pirmais.
Norādītais eļļas tips (eļļas viskozitātes klasifikācija SAE) ir 5W-30
Gaisa filtrs
Gaisa filtra maiņas intervāls: 20 000 km.
Pēc ilgstošas braukšanas īpaši putekļainos apstākļos ieteicams pārbaudīt gaisa filtra stāvokli ātrāk un nomainīt to, ja filtrs ir redzami netīrs.
Degvielas filtrs
BMW 1 sērija 2.0 benzīns degvielas filtra maiņas intervāls ir 60 000 km
Aizdedzes sveces
Aizdedzes sveču maiņas intervāls ir 70 000 km.
Motora ķēde
Ražotājs nav noteicis dzinēja ķēdes maiņas intervālu BMW 1 sērija 2011 2.0 benzīns paredzot, ka tā kalpos līdz dzinēja kapitālajam remontam (apmēram 190 000 km - 330 000 km).
Pēc reālās dzīves pieredzes, BMW 125i 2011 motora ķēde var pārmērīgi izstiepties un būt nomaināma jau pēc aptuveni 100 000 km, attiecīgi sasniedzot šo nobraukumu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora, ķēdi nomainīt.
Dzesēšanas šķidrums
Dzesēšanas šķidrumu (antifrīzu) BMW 1 sērija 2.0 benzīns rekomendēts nomainīt ik pēc 120 000 km vai ik pēc 8 gadiem, atkarībā no tā, kas pienāk pirmais.
Vārstu blīvslēgu maiņa
Vārstu blīvslēgu maiņa BMW 1 sērija 2.0 benzīns ieteicams katrus 120 000 km.
Tā kā šo dzinēju darba temperatūra ir augsta, vārstu blīvslēgi bieži vien nekalpo ilgāk par 120 tūkstošiem km. Savlaicīgi nenomainīti vārstu blīvslēgi var izraisīt katalizatora bojājumus un tālākus, nopietnākus dzinēja bojājumus.
Tehniskās apkopes intervālus un specifikācijas vienmēr pārbaudiet sava transportlīdzekļa ražotāja apkopes rokasgrāmatā!