BMW 1 sērija 2011 2.0 dīzelis serviss un apkopes
Motoreļļa
Motora eļļas tilpums: 5.2 litri
Eļļas maiņas intervāls ir 10 000 km vai viens gads, atkarībā no tā, kas pienāk pirmais.
Norādītais eļļas tips (eļļas viskozitātes klasifikācija SAE) ir 5W-30
Gaisa filtrs
Gaisa filtra nomaiņas intervāls ir 20 000 km.
Pēc ilgstošas braukšanas īpaši putekļainos apstākļos ieteicams pārbaudīt gaisa filtra stāvokli ātrāk un nomainīt to, ja filtrs ir redzami netīrs.
Degvielas filtrs
BMW 1 sērija 2.0 dīzelis degvielas filtra nomaiņas intervāls: 60 000 km
Motora ķēde
Ražotājs nav noteicis dzinēja ķēdes maiņas intervālu BMW 1 sērija 2011 2.0 dīzelis paredzot, ka tā kalpos līdz dzinēja kapitālajam remontam (apmēram 210 000 km - 360 000 km).
Pēc reālās dzīves pieredzes, BMW 120d 2011 motora ķēde var pārmērīgi izstiepties un būt nomaināma jau pēc aptuveni 100 000 km, attiecīgi sasniedzot šo nobraukumu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora, ķēdi nomainīt.
Ģeneratora siksna
BMW 120d ģeneratora siksnas maiņas intervāls ir 120 000 km, taču realitātē tās kalpošanas laiks var būt īsāks un siksnas stāvoklim ieteicams pievērst pastiprinātu uzmanību vai to nomainīt jau pēc 60 000 km intervāla.
Dzesēšanas šķidrums
Dzesēšanas šķidrumu (antifrīzu) BMW 1 sērija 2.0 dīzelis rekomendēts nomainīt ik pēc 60 000 km vai ik pēc 4 gadiem, atkarībā no tā, kas pienāk pirmais.
Dzesēšanas šķidruma tilpums ir 7 litri
Vārstu blīvslēgu maiņa
Vārstu blīvslēgu maiņa BMW 1 sērija 2.0 dīzelis ieteicams katrus 160 000 km.
Bojāti jeb slikti funkcionējoši vārstu blīvslēgi var izraisīt katalizatora bojājumus un tālākus, nopietnākus dzinēja bojājumus.
Tehniskās apkopes intervālus un specifikācijas vienmēr pārbaudiet sava transportlīdzekļa ražotāja apkopes rokasgrāmatā!