Alfa Romeo 145 1999 vs BMW 1 sērija 2017
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 103 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 124 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | 9.4 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Alfa Romeo 145 dzinēja jauda ir par 37 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 96 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Alfa Romeo 145 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 | 5.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.2 l/100km | 7.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Alfa Romeo 145 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.5 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo 145 var nākties iegādāties par 375 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Alfa Romeo 145 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 51 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 640 km kombinētajā ciklā | 920 km kombinētajā ciklā | |
620 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 1 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.06 m | 4.46 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.45 m | |
Alfa Romeo 145 ir mazāks. Alfa Romeo 145 ir par 40 cm īsāks nekā BMW 1 sērija, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Alfa Romeo 145 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 320 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1130 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`655 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 800 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo 145 ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|