LatviešuEnglishEspañol

Alfa Romeo 145 1999 vs BMW 1 sērija 2017

 
Alfa Romeo 145
1999 - 2000
BMW 1 sērija
2017 -
Virsbūve: HečbeksSedans
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta.
Pārnesumu kārba: ManuālāAutomāts
Dzinējs: 1.6 Benzīns1.5 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 120 ZS140 ZS
Griezes moments: 144 NM220 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 10.2 sekundes9.4 sekundes
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana.
Alfa Romeo 145 dzinēja jauda ir par 20 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 76 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Alfa Romeo 145 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 8.25.4
Reālais degvielas patēriņš: 8.5 l/100km7.2 l/100km
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle.
Pēc ražotāja specifikācijas Alfa Romeo 145 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.8 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo 145 var nākties iegādāties par 420 litriem vairāk degvielas.
Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Alfa Romeo 145 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija.
Degvielas bākas tilpums: 51 litri50 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 620 km kombinētajā ciklā920 km kombinētajā ciklā
600 km ar reālo patēriņu690 km ar reālo patēriņu
BMW 1 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Izmēri

Garums: 4.06 m4.46 m
Platums: 1.71 m1.80 m
Augstums: 1.43 m1.45 m
Alfa Romeo 145 ir mazāks.
Alfa Romeo 145 ir par 40 cm īsāks nekā BMW 1 sērija, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Alfa Romeo 145 ir par 2 cm zemāks.
Bagāžnieka tilpums: 320 litrinav datu
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1130 litrinav datu
Apgriešanās diametrs: 10.5 metrinav datu
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`685nav datu
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zema

vidēja
Vidējā cena (€): 800nav datu
Priekšrocības un trūkumi: Alfa Romeo 145 ir
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
BMW 1 sērija ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • mazāks degvielas patēriņš
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
  • mazāk defektu
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]