Alfa Romeo 145 1999 vs BMW 1 sērija 2017
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
Dzinējs: | 1.7 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 144 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 169 NM | 220 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 sekundes | 9.4 sekundes | |
Alfa Romeo 145 ir dinamiskāks braukšanā. Alfa Romeo 145 dzinēja jauda ir par 4 ZS lielāka nekā BMW 1 sērija, taču griezes moments ir par 51 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Alfa Romeo 145 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.4 | 5.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km | 7.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Alfa Romeo 145 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo 145 var nākties iegādāties par 450 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Alfa Romeo 145 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 920 km kombinētajā ciklā | |
730 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 370'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo Spider, Alfa Romeo GTV | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW X1, BMW 2 sērija, BMW 4 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.06 m | 4.46 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.45 m | |
Alfa Romeo 145 ir mazāks. Alfa Romeo 145 ir par 40 cm īsāks nekā BMW 1 sērija, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Alfa Romeo 145 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 320 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1130 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`715 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 800 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo 145 ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|