Alfa Romeo 145 1999 vs BMW 1 sērija 2017
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 155 ZS | 231 ZS | |
Griezes moments: | 187 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.3 sekundes | 6.8 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Alfa Romeo 145 dzinēja jauda ir par 76 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 163 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Alfa Romeo 145 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.7 | 6.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Alfa Romeo 145 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo 145 var nākties iegādāties par 345 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 700 km kombinētajā ciklā | 780 km kombinētajā ciklā | |
BMW 1 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 290'000 km | 320'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo 166, Alfa Romeo Spider | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW X1, BMW 2 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.06 m | 4.46 m | |
Platums: | 1.71 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.45 m | |
Alfa Romeo 145 ir mazāks. Alfa Romeo 145 ir par 40 cm īsāks nekā BMW 1 sērija, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Alfa Romeo 145 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 320 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1130 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`765 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 800 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo 145 ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|