Alfa Romeo 147 2005 vs BMW 1 sērija 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 305 NM | 340 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.8 sekundes | 7.9 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Alfa Romeo 147 dzinēja jauda ir par 13 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 35 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Alfa Romeo 147 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 5.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.5 l/100km | 6.5 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Alfa Romeo 147 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo 147 var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1010 km kombinētajā ciklā | 870 km kombinētajā ciklā | |
1270 km ārpus pilsētas | 1080 km ārpus pilsētas | ||
920 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Alfa Romeo 147 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo 147) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Fiat Bravo, Alfa Romeo GT | Izmantots arī BMW 3 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Alfa Romeo 147 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.22 m | 4.23 m | |
Platums: | 1.73 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.44 m | 1.43 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Alfa Romeo 147 ir par 1 cm īsāks nekā BMW 1 sērija, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Alfa Romeo 147 ir par 1 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 292 litri | 330 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1030 litri | 1150 litri | |
BMW 1 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Alfa Romeo 147 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 38 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW 1 sērija (par 120 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 11 metri | |
Alfa Romeo 147 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā BMW 1 sērija, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo 147 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`855 | 1`840 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | vidēja | |
BMW 1 sērija ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Alfa Romeo 147 nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā BMW 1 sērija, attiecīgi BMW 1 sērija kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1600 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo 147 ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|