Alfa Romeo 159 2005 vs Skoda Fabia 2010
Virsbūve: | Sedans | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 280 NM | 250 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 10.9 sekundes | |
Alfa Romeo 159 dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Skoda Fabia, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Skoda Fabia. Neskatoties uz lielāku jaudu Alfa Romeo 159 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 4.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā Skoda Fabia ir labāka izvēle. Alfa Romeo 159 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā Skoda Fabia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo 159 var nākties iegādāties par 255 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1180 km kombinētajā ciklā | 1070 km kombinētajā ciklā | |
1420 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
Alfa Romeo 159 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.66 m | 4.00 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.64 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.50 m | |
Alfa Romeo 159 ir lielāks, bet zemāks. Alfa Romeo 159 ir par 66 cm garāks nekā Skoda Fabia, par 19 cm platāks, savukārt augstumā Alfa Romeo 159 ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 405 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10 metri | |
Alfa Romeo 159 apgriešanās diametrs ir par 1 metriem lielāks nekā Skoda Fabia, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo 159 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`045 | 1`674 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Skoda Fabia ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Alfa Romeo 159 nopietni defekti konstatēti apmēram 160 procentos gadījumu biežāk nekā Skoda Fabia, attiecīgi Skoda Fabia kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 3000 | 3400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo 159 ir
|
Skoda Fabia ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|