LatviešuEnglishEspañol

Alfa Romeo 164 1987 vs Ford Scorpio 1997

Lai precīzi salīdzinātu auto parametrus, izvēlies katra modeļa konkrētas versijas (pēc dzinēja tilpuma, jaudas, piedziņas un pārnesumu kārbas)

 
Alfa Romeo 164
1987 - 1998
Ford Scorpio
1997 - 1998
Pārnesumu kārba: Manuālā/AutomātsManuālā/Automāts
Riteņu piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD) / Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)Aizmugures piedziņa (RWD)
Alfa Romeo 164 ir pieejams ar priekšējo riteņu piedziņu un visu četru riteņu (4x4) piedziņu, savukārt Ford Scorpio var būt aprīkots tikai ar aizmugurējo riteņu piedziņu.
Motori: 2.0 - 3.02.0 - 2.9

Jauda un dinamika

Jauda: 125 - 228 ZS115 - 207 ZS
Griezes moments: 187 - 294 NM167 - 281 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 7.5 - 10.8 sekundes9 - 13 sekundes
Izvēlieties auto versiju, lai veiktu precīzāku salīdzināšanu!

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.8 - 11.08.3 - 12.6
Alfa Romeo 164 benzīna dzinējiem degvielas patēriņš uz 100 km vidēji ir par 0.8 litriem mazāks nekā Ford Scorpio. Ar dīzeļdzinējiem aprīkotie Alfa Romeo 164 uz 100 km vidēji patērē par 2.4 litriem mazāk degvielas nekā Ford Scorpio.
Šajā salīdzinājumā nav ņemts vērā dzinēju tilpums, tāpēc, lai salīdzinātu konkrētu dzinēju degvielas patēriņu izvēlieties auto versiju!

Izmēri

Garums: 4.58 m4.82 m
Platums: 1.76 m1.88 m
Augstums: 1.39 m1.39 m
Alfa Romeo 164 ir mazāks.
Alfa Romeo 164 ir par 24 cm īsāks nekā Ford Scorpio, par 12 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras.
Bagāžnieka tilpums: 505 litrinav datu
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri10.4 metri
Alfa Romeo 164 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Ford Scorpio, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo 164 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): ~ 2`046~ 1`743
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datu
zem vidējās
Vidējā cena (€): 1000nav datu
Priekšrocības un trūkumi: Alfa Romeo 164 ir
  • pieejams ar 4x4 piedziņu
  • mazāks degvielas patēriņš
    Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
    Kontakti un reklāma portālā: [email protected]