LatviešuEnglishEspañol

Alfa Romeo 164 1992 vs Chrysler Stratus 1995

 
Alfa Romeo 164
1992 - 1997
Chrysler Stratus
1995 - 2001
Pārnesumu kārba: ManuālāAutomāts
Dzinējs: 3.0 Benzīns2.5 Benzīns

Jauda un dinamika

Jauda: 228 ZS161 ZS
Griezes moments: 280 NM218 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 7.5 sekundes10.5 sekundes
Alfa Romeo 164 ir dinamiskāks braukšanā.
Alfa Romeo 164 dzinēja jauda ir par 67 ZS lielāka nekā Chrysler Stratus, savukārt griezes moments ir par 62 NM lielāks nekā Chrysler Stratus. Pateicoties lielākai jaudai Alfa Romeo 164 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3 sekundēm ātrāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 10.810.7
Alfa Romeo 164 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Chrysler Stratus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo 164 var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 75 litri60 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 690 km kombinētajā ciklā560 km kombinētajā ciklā
820 km ārpus pilsētas740 km ārpus pilsētas
Alfa Romeo 164 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: 4x4 - AWDPriekšpiedziņa (FWD)

Alfa Romeo 164 ir 4x4: Tam ir asimetriska pilnpiedziņa ar elektroniski vadāmu centrālā diferenciāļa bloķēšanu.

Izmēri

Garums: 4.56 m4.75 m
Platums: 1.76 m1.82 m
Augstums: 1.39 m1.37 m
Alfa Romeo 164 ir mazāks, bet nedaudz augstāks.
Alfa Romeo 164 ir par 19 cm īsāks nekā Chrysler Stratus, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Alfa Romeo 164 ir par 2 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 504 litrinav datu
Apgriešanās diametrs: 10.8 metri11 metri
Alfa Romeo 164 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Chrysler Stratus.
Pilna masa (kg): 2`1651`200
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte: nav datunav datu
Vidējā cena (€): 1000600
Priekšrocības un trūkumi: Alfa Romeo 164 ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • ir 4x4 piedziņa
Chrysler Stratus ir
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]