Alfa Romeo GT 2007 vs BMW 1 sērija 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.9 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 204 ZS | |
Griezes moments: | 305 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 7 sekundes | |
BMW 1 sērija ir dinamiskāka braukšana. Alfa Romeo GT dzinēja jauda ir par 54 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 95 NM mazāks nekā BMW 1 sērija. Mazākas jaudas dēļ Alfa Romeo GT sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 5.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 6.7 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Alfa Romeo GT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.5 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo GT var nākties iegādāties par 225 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Alfa Romeo GT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 940 km kombinētajā ciklā | 980 km kombinētajā ciklā | |
1160 km ārpus pilsētas | 1150 km ārpus pilsētas | ||
950 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo GT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Alfa Romeo GT dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 147, Fiat Bravo | Izmantots arī BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.42 m | |
Alfa Romeo GT ir lielāks, bet zemāks. Alfa Romeo GT ir par 13 cm garāks nekā BMW 1 sērija, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Alfa Romeo GT ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 320 litri | 370 litri | |
BMW 1 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Alfa Romeo GT bagāžas nodalījuma tilpums ir par 50 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. Tas varētu liecināt, ka Alfa Romeo GT vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 10.7 metri | |
Alfa Romeo GT apgriešanās diametrs ir par 1.3 metriem lielāks nekā BMW 1 sērija, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo GT var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`750 | 1`860 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 4200 | 5600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo GT ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|