Alfa Romeo GTV 2002 vs Toyota Celica 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 192 ZS | |
Griezes moments: | 181 NM | 180 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 7.4 sekundes | |
Toyota Celica ir dinamiskāka braukšana. Alfa Romeo GTV dzinēja jauda ir par 42 ZS mazāka nekā Toyota Celica, taču griezes moments ir par 1 NM lielāks nekā Toyota Celica. Mazākas jaudas dēļ Alfa Romeo GTV sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.2 | 8.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.0 l/100km | 8.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Celica ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Alfa Romeo GTV degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo GTV var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Alfa Romeo GTV degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Toyota Celica. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 760 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 830 km ārpus pilsētas | ||
770 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
Alfa Romeo GTV ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 147, Alfa Romeo Spider | Izmantots arī Toyota Corolla | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Alfa Romeo GTV varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Alfa Romeo GTV dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.35 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.74 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.32 m | |
Alfa Romeo GTV ir par 7 cm īsāks nekā Toyota Celica, par 4 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 110 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.4 metri | |
Alfa Romeo GTV apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Toyota Celica, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo GTV var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`780 | 1`200 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 3400 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo GTV ir
|
Toyota Celica ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|