Alfa Romeo MiTo 2008 vs Mazda 2 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 155 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 230 NM | 119 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8 sekundes | 14 sekundes | |
Alfa Romeo MiTo ir dinamiskāks braukšanā. Alfa Romeo MiTo dzinēja jauda ir par 80 ZS lielāka nekā Mazda 2, savukārt griezes moments ir par 111 NM lielāks nekā Mazda 2. Pateicoties lielākai jaudai Alfa Romeo MiTo sasniedz 100 km/h ātrumu par 6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.5 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.0 l/100km | 6.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda 2 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Alfa Romeo MiTo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā Mazda 2, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo MiTo var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Alfa Romeo MiTo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem lielāks nekā Mazda 2. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 43 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 690 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
840 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
560 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Mazda 2 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 320'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 3 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Mazda 3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda 2 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Alfa Romeo MiTo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.06 m | 3.92 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.45 m | 1.48 m | |
Alfa Romeo MiTo ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Alfa Romeo MiTo ir par 14 cm garāks nekā Mazda 2, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Alfa Romeo MiTo ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 270 litri | 250 litri | |
Alfa Romeo MiTo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem lielāks nekā Mazda 2. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 9.8 metri | |
Alfa Romeo MiTo apgriešanās diametrs ir par 1.5 metriem lielāks nekā Mazda 2, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo MiTo var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`645 | 1`455 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | augsta | |
Mazda 2 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Alfa Romeo MiTo nopietni defekti konstatēti apmēram 210 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 2, attiecīgi Mazda 2 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | nav datu | 4400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo MiTo ir
|
Mazda 2 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|