Alfa Romeo MiTo 2008 vs Mazda 2 2010
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 102 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 133 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 10.4 sekundes | |
Alfa Romeo MiTo ir dinamiskāks braukšanā. Alfa Romeo MiTo dzinēja jauda ir par 18 ZS lielāka nekā Mazda 2, savukārt griezes moments ir par 187 NM lielāks nekā Mazda 2. Pateicoties lielākai jaudai Alfa Romeo MiTo sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 5.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.9 l/100km | 6.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Alfa Romeo MiTo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Alfa Romeo MiTo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Mazda 2, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Alfa Romeo MiTo var ietaupīt 135 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Alfa Romeo MiTo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Mazda 2. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 43 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 910 km kombinētajā ciklā | 740 km kombinētajā ciklā | |
1090 km ārpus pilsētas | 890 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 620 km ar reālo patēriņu | ||
Alfa Romeo MiTo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda 2 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 13 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Fiat Grande Punto | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Alfa Romeo MiTo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.06 m | 3.92 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.48 m | |
Alfa Romeo MiTo ir lielāks, bet zemāks. Alfa Romeo MiTo ir par 14 cm garāks nekā Mazda 2, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Alfa Romeo MiTo ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 270 litri | 250 litri | |
Alfa Romeo MiTo bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem lielāks nekā Mazda 2. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 9.8 metri | |
Alfa Romeo MiTo apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Mazda 2, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo MiTo var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`685 | 1`460 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zema | augsta | |
Mazda 2 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Alfa Romeo MiTo nopietni defekti konstatēti apmēram 210 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda 2, attiecīgi Mazda 2 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | nav datu | 4400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo MiTo ir
|
Mazda 2 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|