Alfa Romeo Spider 1998 vs Mercedes CLK 1999
Lai precīzi salīdzinātu auto parametrus, izvēlies katra modeļa konkrētas versijas (pēc dzinēja tilpuma, jaudas, piedziņas un pārnesumu kārbas)
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā/Automāts | |
---|---|---|---|
Alfa Romeo Spider ir pieejams tikai ar manuālo pārnesumu kārbu, savukārt Mercedes CLK ir gan automātiskās, gan manuālā kārbas opcijas. | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Alfa Romeo Spider ir pieejams ar priekšējo riteņu piedziņu, savukārt Mercedes CLK var būt aprīkots ar aizmugurējo riteņu piedziņu. | |||
Motori: | 1.7 - 3.0 | 2.0 - 5.4 | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 144 - 218 ZS | 136 - 347 ZS | |
Griezes moments: | 169 - 265 NM | 190 - 510 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.8 - 9.3 sekundes | 6.2 - 12.8 sekundes | |
Izvēlieties auto versiju, lai veiktu precīzāku salīdzināšanu! | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.9 - 11.7 | 9.4 - 12.2 | |
Alfa Romeo Spider benzīna dzinējiem degvielas patēriņš uz 100 km vidēji ir par 0.3 litriem mazāks nekā Mercedes CLK. Šajā salīdzinājumā nav ņemts vērā dzinēju tilpums, tāpēc, lai salīdzinātu konkrētu dzinēju degvielas patēriņu izvēlieties auto versiju! | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.57 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.38 m | |
Alfa Romeo Spider ir par 29 cm īsāks nekā Mercedes CLK, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Alfa Romeo Spider ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 147 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.7 metri | |
Alfa Romeo Spider apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Mercedes CLK, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo Spider var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | ~ 1`594 | ~ 2`031 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 7000 | 4400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo Spider ir
|
Mercedes CLK ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|