Alfa Romeo Spider 2003 vs BMW 3 sērija 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 165 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 206 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 10 sekundes | |
Alfa Romeo Spider ir dinamiskāks braukšanā. Alfa Romeo Spider dzinēja jauda ir par 22 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 6 NM lielāks nekā BMW 3 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Alfa Romeo Spider sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.2 | 7.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.5 l/100km | 8.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Alfa Romeo Spider degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.4 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo Spider var nākties iegādāties par 210 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Alfa Romeo Spider degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 760 km kombinētajā ciklā | 800 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 1030 km ārpus pilsētas | ||
730 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo Spider) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 250'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 3 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo GT, Alfa Romeo GTV | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Alfa Romeo Spider varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.30 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.37 m | |
Alfa Romeo Spider ir par 19 cm īsāks nekā BMW 3 sērija, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Alfa Romeo Spider ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 110 litri | 260 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 300 litri | |
BMW 3 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Alfa Romeo Spider bagāžas nodalījuma tilpums ir par 150 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10 metri | |
Alfa Romeo Spider apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo Spider var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`665 | 1`925 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 6000 | 6200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo Spider ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|