Alfa Romeo Spider 2003 vs BMW Z4 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 165 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 206 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 8.2 sekundes | |
Alfa Romeo Spider dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā BMW Z4, savukārt griezes moments ir par 6 NM lielāks nekā BMW Z4. Neskatoties uz lielāku jaudu Alfa Romeo Spider sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.2 | 7.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.5 l/100km | 7.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW Z4 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Alfa Romeo Spider degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem lielāks nekā BMW Z4, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo Spider var nākties iegādāties par 255 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Alfa Romeo Spider degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā BMW Z4. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 760 km kombinētajā ciklā | 730 km kombinētajā ciklā | |
730 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo Spider) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW Z4) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 250'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW Z4 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo GT, Alfa Romeo GTV | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW Z4 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.30 m | 4.09 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.30 m | |
Alfa Romeo Spider ir par 21 cm garāks nekā BMW Z4, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Alfa Romeo Spider ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 110 litri | 240 litri | |
BMW Z4 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Alfa Romeo Spider bagāžas nodalījuma tilpums ir par 130 litriem mazāks nekā BMW Z4. Tas varētu liecināt, ka Alfa Romeo Spider vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 9.8 metri | |
Alfa Romeo Spider apgriešanās diametrs ir par 1.4 metriem lielāks nekā BMW Z4, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo Spider var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`665 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 6000 | 8400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo Spider ir
|
BMW Z4 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|