Alfa Romeo Spider 1998 vs BMW Z3 1996
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.7 Benzīns | 1.8 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 144 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 169 NM | 168 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.3 sekundes | 10.5 sekundes | |
Alfa Romeo Spider ir dinamiskāks braukšanā. Alfa Romeo Spider dzinēja jauda ir par 29 ZS lielāka nekā BMW Z3, savukārt griezes moments ir par 1 NM lielāks nekā BMW Z3. Pateicoties lielākai jaudai Alfa Romeo Spider sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.9 | 7.8 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW Z3 ir labāka izvēle. Alfa Romeo Spider degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā BMW Z3, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Alfa Romeo Spider var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
1070 km ārpus pilsētas | 860 km ārpus pilsētas | ||
Alfa Romeo Spider ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo Spider) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW Z3) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 370'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW Z3 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo 145, Alfa Romeo GTV | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.02 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.29 m | |
Alfa Romeo Spider ir lielāks. Alfa Romeo Spider ir par 26 cm garāks nekā BMW Z3, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Alfa Romeo Spider ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 110 litri | 165 litri | |
BMW Z3 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Alfa Romeo Spider bagāžas nodalījuma tilpums ir par 55 litriem mazāks nekā BMW Z3. Tas varētu liecināt, ka Alfa Romeo Spider vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10 metri | |
Alfa Romeo Spider apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā BMW Z3, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo Spider var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`410 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 7000 | 7400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo Spider ir
|
BMW Z3 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|