Alfa Romeo Spider 1998 vs Mercedes CLK 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.7 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 144 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 169 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.3 sekundes | 12.2 sekundes | |
Alfa Romeo Spider ir dinamiskāks braukšanā. Alfa Romeo Spider dzinēja jauda ir par 8 ZS lielāka nekā Mercedes CLK, taču griezes moments ir par 21 NM mazāks nekā Mercedes CLK. Pateicoties lielākai jaudai Alfa Romeo Spider sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.9 | 9.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Alfa Romeo Spider ir labāka izvēle. Alfa Romeo Spider degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Mercedes CLK, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Alfa Romeo Spider var ietaupīt 75 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
1070 km ārpus pilsētas | 840 km ārpus pilsētas | ||
Alfa Romeo Spider ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo Spider) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes CLK) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 370'000 km | 580'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes CLK dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo 145, Alfa Romeo GTV | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes E klase, Mercedes SLK | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.57 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.38 m | |
Alfa Romeo Spider ir par 29 cm īsāks nekā Mercedes CLK, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Alfa Romeo Spider ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 110 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.7 metri | |
Alfa Romeo Spider apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem lielāks nekā Mercedes CLK, tas nozīmē, ka ar Alfa Romeo Spider var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`980 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 7000 | 4400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo Spider ir
|
Mercedes CLK ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|