Alfa Romeo Spider 2001 vs Honda S2000 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 240 ZS | |
Griezes moments: | 181 NM | 208 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 6.2 sekundes | |
Honda S2000 ir dinamiskāka braukšana. Alfa Romeo Spider dzinēja jauda ir par 90 ZS mazāka nekā Honda S2000, savukārt griezes moments ir par 27 NM mazāks nekā Honda S2000. Mazākas jaudas dēļ Alfa Romeo Spider sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.2 | 9.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Alfa Romeo Spider ir labāka izvēle. Alfa Romeo Spider degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Honda S2000, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Alfa Romeo Spider var ietaupīt 105 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 760 km kombinētajā ciklā | 500 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 630 km ārpus pilsētas | ||
Alfa Romeo Spider ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo Spider) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Honda S2000) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo 166, Alfa Romeo 147 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Alfa Romeo Spider varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Alfa Romeo Spider dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.14 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.32 m | 1.28 m | |
Alfa Romeo Spider ir lielāks. Alfa Romeo Spider ir par 14 cm garāks nekā Honda S2000, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Alfa Romeo Spider ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 110 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.8 metri | |
Alfa Romeo Spider apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Honda S2000. | |||
Pilna masa (kg): | 1`630 | 1`220 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 7000 | 23 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Alfa Romeo Spider ir
|
Honda S2000 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|