Audi A5 2009 vs Skoda Octavia 2009
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 240 ZS | 200 ZS | |
Griezes moments: | 500 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.1 sekundes | 7.2 sekundes | |
Audi A5 ir dinamiskāks braukšanā. Audi A5 dzinēja jauda ir par 40 ZS lielāka nekā Skoda Octavia, savukārt griezes moments ir par 220 NM lielāks nekā Skoda Octavia. Pateicoties lielākai jaudai Audi A5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 7.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km | 8.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi A5 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Audi A5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Skoda Octavia, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Audi A5 var ietaupīt 135 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Audi A5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Skoda Octavia. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 64 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 960 km kombinētajā ciklā | 730 km kombinētajā ciklā | |
1120 km ārpus pilsētas | 930 km ārpus pilsētas | ||
760 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
Audi A5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Audi A5 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 2 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Audi A6, Audi A4, Audi Q5 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Tiguan, Volkswagen Scirocco | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Audi A5 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.71 m | 4.60 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.39 m | 1.45 m | |
Audi A5 ir lielāks, bet zemāks. Audi A5 ir par 11 cm garāks nekā Skoda Octavia, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Audi A5 ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 480 litri | 560 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
980 litri | 1350 litri | |
Skoda Octavia ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Audi A5 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem mazāks nekā Skoda Octavia. Tas varētu liecināt, ka Audi A5 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Skoda Octavia (par 370 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 10.2 metri | |
Audi A5 apgriešanās diametrs ir par 1.3 metriem lielāks nekā Skoda Octavia, tas nozīmē, ka ar Audi A5 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`250 | 1`930 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | zem vidējās | |
Audi A5 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Skoda Octavia nopietni defekti konstatēti apmēram 45 procentos gadījumu biežāk nekā Audi A5, attiecīgi Audi A5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8800 | 4000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi A5 ir
|
Skoda Octavia ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|