Audi A5 2012 vs Audi A5 2009
Virsbūve: | Kupeja | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 211 ZS | 180 ZS | |
Griezes moments: | 350 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.9 sekundes | 8.1 sekundes | |
Audi A5 2012 ir dinamiskāks braukšanā. Audi A5 2012 dzinēja jauda ir par 31 ZS lielāka nekā Audi A5 2009, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Audi A5 2009. Pateicoties lielākai jaudai Audi A5 2012 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.4 l/100km | 8.7 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Audi A5 2012 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Audi A5 2009, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Audi A5 2012 var ietaupīt 180 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Audi A5 2012 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Audi A5 2009. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1050 km kombinētajā ciklā | 880 km kombinētajā ciklā | |
1260 km ārpus pilsētas | 1100 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.63 m | 4.71 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.39 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Audi A5 2012 ir par 9 cm īsāks nekā Audi A5 2009, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Audi A5 2012 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 455 litri | 480 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
829 litri | 980 litri | |
Audi A5 2009 ir vairāk vietas bagāžai. Audi A5 2012 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem mazāks nekā Audi A5 2009. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Audi A5 2009 (par 151 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 11.5 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`975 | 2`030 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | augsta | |
Vidējā cena (€): | 16 400 | 8800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 9.2/10 | 9.0/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi A5 ir
|
Audi A5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|