Audi A5 2008 vs BMW 3 sērija 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 180 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 210 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.1 sekundes | 8.8 sekundes | |
Audi A5 ir dinamiskāks braukšanā. Audi A5 dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 110 NM lielāks nekā BMW 3 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Audi A5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 6.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.7 l/100km | 8.5 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Audi A5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Audi A5 var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Audi A5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 910 km kombinētajā ciklā | 920 km kombinētajā ciklā | |
1140 km ārpus pilsētas | 1180 km ārpus pilsētas | ||
740 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 360'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Audi A4, Audi Q5 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.62 m | 4.61 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.40 m | |
Audi A5 ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Audi A5 un BMW 3 sērija garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 455 litri | 440 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
829 litri | nav datu | |
Audi A5 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.4 metri | 11 metri | |
Audi A5 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā BMW 3 sērija, tas nozīmē, ka ar Audi A5 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`960 | 1`840 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
Audi A5 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 3 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Audi A5, attiecīgi Audi A5 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7400 | 11 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi A5 ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|