Audi A7 2018 vs BMW 5 sērija 2016
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 204 ZS | 190 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.3 sekundes | 7.5 sekundes | |
Audi A7 dzinēja jauda ir par 14 ZS lielāka nekā BMW 5 sērija, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Neskatoties uz lielāku jaudu Audi A7 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 4.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 5 sērija ir labāka izvēle. Audi A7 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Audi A7 var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 66 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1280 km kombinētajā ciklā | 1460 km kombinētajā ciklā | |
1360 km ārpus pilsētas | 1600 km ārpus pilsētas | ||
BMW 5 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi A7) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Audi A7 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Audi A6, Audi Q5 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW 2 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.97 m | 4.94 m | |
Platums: | 1.91 m | 1.87 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.48 m | |
Audi A7 ir lielāks, bet zemāks. Audi A7 ir par 3 cm garāks nekā BMW 5 sērija, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Audi A7 ir par 6 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 535 litri | 530 litri | |
Audi A7 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 5 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.2 metri | 12.05 metri | |
Audi A7 apgriešanās diametrs ir par 0.15 metriem lielāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 2`375 | 2`245 | |
Drošība: | |||
Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Audi A7 ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | vidēja | zema | |
Audi A7 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 5 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 75 procentos gadījumu biežāk nekā Audi A7, attiecīgi Audi A7 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 49 400 | 29 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi A7 ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|