Audi Q3 2019 vs Skoda Karoq 2017
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 250 NM | 250 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 8.4 sekundes | |
Audi Q3 un Skoda Karoq dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Audi Q3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.0 l/100km | 6.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Skoda Karoq ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Audi Q3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Skoda Karoq, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Audi Q3 var nākties iegādāties par 180 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Audi Q3 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Skoda Karoq. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 7 gadi | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.50 m | 4.38 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.56 m | 1.61 m | |
Audi Q3 ir par 12 cm garāks nekā Skoda Karoq, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Audi Q3 ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 530 litri | 521 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1400 litri | nav datu | |
Audi Q3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 9 litriem lielāks nekā Skoda Karoq. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 2`045 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 31 800 | 23 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
|
Skoda Karoq ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|