Audi Q7 2009 vs Nissan Navara 2005
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 2.5 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 240 ZS | 174 ZS | |
Griezes moments: | 550 NM | 403 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 11.4 sekundes | |
Audi Q7 ir dinamiskāks braukšanā. Audi Q7 dzinēja jauda ir par 66 ZS lielāka nekā Nissan Navara, savukārt griezes moments ir par 147 NM lielāks nekā Nissan Navara. Pateicoties lielākai jaudai Audi Q7 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 | 8.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 11.2 l/100km | 9.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Navara ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Audi Q7 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Nissan Navara, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Audi Q7 var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Audi Q7 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem lielāks nekā Nissan Navara. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 100 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1090 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1280 km ārpus pilsētas | 1090 km ārpus pilsētas | ||
890 km ar reālo patēriņu | 860 km ar reālo patēriņu | ||
Audi Q7 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.09 m | 5.22 m | |
Platums: | 1.98 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.74 m | 1.78 m | |
Audi Q7 ir par 13 cm īsāks nekā Nissan Navara, par 13 cm platāks, savukārt augstumā Audi Q7 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 775 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2035 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 13.3 metri | |
Audi Q7 apgriešanās diametrs ir par 1.3 metriem mazāks nekā Nissan Navara, tas nozīmē, ka ar Audi Q7 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`200 | 3`000 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 15 600 | 6000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi Q7 ir
|
Nissan Navara ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|