Audi Q7 2009 vs Mercedes GL 2009
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 240 ZS | 224 ZS | |
Griezes moments: | 550 NM | 510 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 9.5 sekundes | |
Audi Q7 ir dinamiskāks braukšanā. Audi Q7 dzinēja jauda ir par 16 ZS lielāka nekā Mercedes GL, savukārt griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Mercedes GL. Pateicoties lielākai jaudai Audi Q7 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 | 9.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi Q7 ir labāka izvēle. Audi Q7 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Mercedes GL, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Audi Q7 var ietaupīt 75 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 100 litri | 100 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1090 km kombinētajā ciklā | 1040 km kombinētajā ciklā | |
1280 km ārpus pilsētas | 1210 km ārpus pilsētas | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 205 mm | 198 mm | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.09 m | 5.09 m | |
Platums: | 1.98 m | 1.92 m | |
Augstums: | 1.74 m | 1.84 m | |
Audi Q7 un Mercedes GL garums ir praktiski vienāds. | |||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 775 litri | 300 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 300 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 775 litri | 620 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
2035 litri | 2300 litri | |
Versijā ar 5 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Audi Q7 (par 155 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mercedes GL (par 265 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12 metri | 12.1 metri | |
Audi Q7 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Mercedes GL. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 3`200 | 3`150 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 15 600 | 13 600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi Q7 ir
|
Mercedes GL ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|