Audi TT 2008 vs BMW 1 sērija 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 160 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 250 NM | 210 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.2 sekundes | 7.8 sekundes | |
Audi TT ir dinamiskāks braukšanā. Audi TT dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā BMW 1 sērija, taču griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā BMW 1 sērija. Neskatoties uz mazāku jaudu Audi TT sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 | 6.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.8 l/100km | 8.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi TT ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Audi TT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Audi TT var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Audi TT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 53 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 820 km kombinētajā ciklā | 800 km kombinētajā ciklā | |
1030 km ārpus pilsētas | 980 km ārpus pilsētas | ||
700 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi TT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Audi A4 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 1 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.18 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.35 m | 1.42 m | |
Audi TT ir par 18 cm īsāks nekā BMW 1 sērija, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Audi TT ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 290 litri | 370 litri | |
BMW 1 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Audi TT bagāžas nodalījuma tilpums ir par 80 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 10.7 metri | |
Audi TT apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Pilna masa (kg): | 1`660 | 1`740 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
Audi TT ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 85 procentos gadījumu biežāk nekā Audi TT, attiecīgi Audi TT kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8400 | 5600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi TT ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|