Audi TT 2002 vs BMW 1 sērija 2005
Virsbūve: | Kupeja | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 180 ZS | 129 ZS | |
Griezes moments: | 235 NM | 180 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 9.4 sekundes | |
Audi TT ir dinamiskāks braukšanā. Audi TT dzinēja jauda ir par 51 ZS lielāka nekā BMW 1 sērija, savukārt griezes moments ir par 55 NM lielāks nekā BMW 1 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Audi TT sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.1 | 7.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.2 l/100km | 9.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 1 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Audi TT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Audi TT var nākties iegādāties par 270 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Audi TT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 56 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 610 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
540 km ar reālo patēriņu | 530 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi TT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 1 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Skoda Octavia, Audi A3, Seat Leon, Seat Toledo | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW X3, BMW X1, BMW Z4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.04 m | 4.23 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.35 m | 1.43 m | |
Audi TT ir par 19 cm īsāks nekā BMW 1 sērija, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Audi TT ir par 8 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 270 litri | 330 litri | |
BMW 1 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Audi TT bagāžas nodalījuma tilpums ir par 60 litriem mazāks nekā BMW 1 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 11 metri | |
Audi TT apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā BMW 1 sērija, tas nozīmē, ka ar Audi TT var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`705 | 1`760 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
Audi TT ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW 1 sērija nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Audi TT, attiecīgi Audi TT kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4800 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi TT ir
|
BMW 1 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|