Audi TT 1999 vs BMW Z4 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 180 ZS | 192 ZS | |
Griezes moments: | 235 NM | 245 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.1 sekundes | 7 sekundes | |
BMW Z4 ir dinamiskāka braukšana. Audi TT dzinēja jauda ir par 12 ZS mazāka nekā BMW Z4, savukārt griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā BMW Z4. Mazākas jaudas dēļ Audi TT sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.2 | 8.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.0 l/100km | 9.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Audi TT ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Audi TT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā BMW Z4, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Audi TT var ietaupīt 105 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Audi TT degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā BMW Z4. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 56 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 680 km kombinētajā ciklā | 610 km kombinētajā ciklā | |
870 km ārpus pilsētas | 790 km ārpus pilsētas | ||
620 km ar reālo patēriņu | 570 km ar reālo patēriņu | ||
Audi TT ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Audi TT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW Z4) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Golf, Skoda Octavia, Audi A3, Seat Leon, Seat Toledo | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Audi TT varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.04 m | 4.09 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.35 m | 1.30 m | |
Audi TT ir mazāks, bet augstāks. Audi TT ir par 5 cm īsāks nekā BMW Z4, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Audi TT ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 220 litri | 240 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 260 litri | |
Audi TT bagāžas nodalījuma tilpums ir par 20 litriem mazāks nekā BMW Z4. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 9.8 metri | |
Audi TT apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā BMW Z4. | |||
Pilna masa (kg): | 1`640 | 1`560 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | augsta | virs vidējās | |
Audi TT ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW Z4, attiecīgi Audi TT varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 5200 | 8400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Audi TT ir
|
BMW Z4 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|